رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران:

دولت هزینه حضورش در شهر را پرداخت کند

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران گفت: دولت نه تنها باید هزینه 50 درصدی مترو را کامل پرداخت کند باید هزینه حضورش در شهر را نیز پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حمزه شکیب امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران پس از سخنان قالیباف شهردار تهران که اشاره داشت دولت هزینه سهم شهرداری را پرداخت نکرده گفت: ما درخواستمان از دولت این است که تا پایان سال این هزینه ها را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه دولت کمک خوبی برای پیشبرد خط 4 مترو کرده است گفت: دولت باید به طور کامل هزینه 50 درصدی مترو را پرداخت کند و همین طور هزینه حضورش در شهر را نیز پرداخت کند.

شکیب با اشاره به اینکه در شهر تهران اکنون 12 هزار و 700 میلیارد تومان نقدی و غیر نقدی درآمد داریم اظهار داشت: شهرداری اگر همه توانش را برای سلامتی این درآمد می گذارد خواهشم این است که در بودجه سال آینده در طرح های بزرگی همچون صدر نیایش که بدست متخصصان توانمند این طرح ها اجرا می شود در طرح های کوچک نیز توسط متخصصان انجام شود.

وی افزود: گاهی ممکن است هزینه طرح های ریز در مناطق هزینه این طرح ها بیش از هزینه طرح های بزرگ شود که باید این طرح ها توسط متخصصان انجام شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود.

** برای مدیریت بحران افق در نظر گرفته شود

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران با ارائه پیشنهادی به شهرداری تهران گفت: شهرداری باید برای مدیریت بحران برنامه داشته باشد که این برنامه ها به عنوان برنامه های پیشگیری باشد و باید شهرداری همه توانش را برای این موضوع قرار دهد که به سمت پیشگیری حرکت کنیم و برای این موضوع افقی در نظر گرفته شود./ز

برچسب ها: مترو ، نیایش ، هزینه ، قالیباف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار