با چیدمان های رنگی استرس تان را کاهش دهید

رنگهایی كه ما می پوشیم و اطرافمان قرار می دهیم ، حالت درونی مان را منعكس می كنند.

به گزارش خبرنگار کلينيک باشگاه خبرنگاران؛ چطور از رنگ درمانی برای كاهش استرس استفاده كنیم ؟

1 - خودتان را با رنگ صورتی محاصره كنید:
صورتی رنگ آسودگی خاطر است. باریكه های كوچكی از صورتی را در اطراف خانه برای ایجاد یك جو آرام ، اضافه كنید. شما می توانید از صورتی در دستشویی و حمام ، اتاق خواب یا باقی فضاها استفاده كنید. یك گرمكن صورتی یا الحاقات دیگر بپوشید تا انرژی تان را متعادل كند و آرامش درونی تان را افزایش دهد.

2 - رنگ زرد را به زندگی تان اضافه كنید اگر احساس افسردگی و ضعف می كنید:
زرد ، یك رنگ عالی برای بالا بردن روحیه تان و كاهش استرس است.

3 - رنگ آبی را برای یك محیط آرام و یك خواب خوب شبانه ، انتخاب كنید:
آبی ، یك رنگ بسیار آرام كننده است. آبی ، آسودگی خاطر و بهبودی را افزایش می دهد. اگر از بی خوابی رنج می برید ، خودتان را با اضافه كردن چندین مورد آبی به دكور اتاق خواب تان ، بخوابانید. رختخوابتان را در سایه هایی از آبی قرار دهید و لباس خواب آبی بپوشید. رنگ آبی همچنین یك رنگ خوب برای پوشیدن هنگام صحبت در جمع است چون ارتباط خوب را ارتقاء می دهد.

4 - كمی رنگ سبز به محیط و جالباسی تان اضافه كنید:
سبز ، یك رنگ بسیار آرامش دهنده است. سبز ، هماهنگی را افزایش و نگرانی را تسكین می دهد. خانه تان را با الحاقات سبز رنگ مثل گیاهان خانگی ، آراسته كنید. اگر احساس خستگی می كنید، یك چیز سبز رنگ و حیات بخش بپوشید.

5 - كمی بنفش در زندگی تان قرار دهید:
بنفش، رنگ هوشمندی ، آرامش و قوت است. آن را برای آرامش درونی بپوشید. از آن برای ارتقاء محیط آرام درون خانه تان استفاده كنید.

6 - رنگ سفید كلاسیك را برای یك ظاهر و احساس تمیز ، انتخاب كنید:
سفید ، پاك كننده و تصفیه كننده است. هنگام استفاده در دكور خانه ، سفید یك ظاهر تازه و تمیز به دست می دهد و واقعا یك اتاق را باز می كند. عمده جالباسی تان را سفید كنید. پوشیدن سفید كمك می كند تا ذهنتان را پاك كنید و روحتان را خالص كنید. یكی از مهمترین چیزها در مورد استفاده از رنگ سفید در خانه یا جالباسی این است كه به همه چیز می آید. حتما لباس ها و دكور سفیدتان را تمیز نگه دارید چون سفیدی كه گرفته و چرك به نظر برسد همان تاثیر را در احساساتتان خواهد داشت.

برچسب ها: چیدمان ، استرس ، صورتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار