امیرموسوی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

دستاوردهاي جديد نيروهاي مسلح کشور برای مقابله در نبردهای آینده

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: نیروهای مسلح کشور به دستاودهای خوب، ارزنده و جدیدی برای مقابله در نبردهای آینده دست یافته و در بُعد آماده نگه‌داشتن تجهیزات به پیشرفت‌های چشم‌گیری رسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی" صبح امروز در حاشيه مراسم صبح‌گاه مشترک نیروهای ارتش در مرکز آموزش‌های شهید خضرايی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت واقعه تاریخی 19 بهمن تصریح کرد: اگر 34 هزار سال نیز از این حادثه بگذرد باز هم یادآوری این حماسه برای ملت، آموزنده است.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان تصور کردند نیروی هوایی ايران به دلیل وابستگی فنی به عوامل خارجی، ناتوان می‌شود، اما قدرت اراده جوانان ایرانی چیزی را به نمایش گذاشت که هنوز هم استکبارگران از درک آن عاجز هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش یادآور شد: پس از دوران دفاع مقدس، یکی از نیروهای فعال مسلح، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که خلبانانش همواره در حال پرواز و حفاظت از آسمان و حریم هوایی کشور هستند، اما فعالیت‌های آنان در مواقعی مانند دستگیری افراد معدومی مانند ریگی مشهود می‌شود و در حقیقت، کارکنان نیروی هوایی، سربازان آماده حراست از میهن هستند.

وی با تاکید بر این‌که نیروی هوایی، همواره آماده مقابله با تهدیدات است، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور به دستاودهای خوب، ارزنده و جدیدی برای مقابله در نبردهای آینده دست یافته و در بُعد آماده نگه‌داشتن تجهیزات به پیشرفت‌های چشم‌گیری رسیده‌اند.

امیر موسوی هجمه رسانهِ‌ای غرب علیه رزمایش‌های برگزار شده جمهوری اسلامی ایران را در راستای عملیات جنگ روانی ارزیابی و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران برای هیچ کشوری به جز متجاوزان، تهدید نبوده و دشمن پس از برگزاری رزمایش‌های ایران سعی می‌کند جنگ روانی انجام دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش تأکيد کرد: ایران برای هیچ کشوری به جز متجاوزان تهدید نیست؛ این مسئله را همه می‌دانند و به آن اذعان دارند و اگر هم کسی نداند از حافظه تاریخی بسیار پایینی برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متکی به آموزه‌های دینی و معنوی است و این آموزه‌ها اجازه تعدی را به هیچ کس نمی‌دهد، البته در مقابل تجاوز بیگانگان با جدیت به دفاع بر‌می‌خیزیم و از هیچ جانفشانی دریغ نخواهیم کرد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: موسوی ، رزمایش ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار