سردار وحيدي:

فرافكني وزير دفاع آمريكا نمي‌تواند پرده بر جنايت آمريکايي‌ها بكشد

وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران گفت: اتهامات بي‌اساس آمريکايي‌ها عليه ايران، يك نوع فرافكني مضحك است كه نمي‌تواند پرده بر جنايت بي‌شمار آمريكا در مناطق گوناگون جهان به‌ويژه منطقه خاورميانه بكشد.

به گزارش حوزه دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سردار احمد وحيدي" وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در واكنش به مصاحبه اخير "لئون‌پانتا" وزير دفاع آمريكا با نشريه "وال‌استريت ژورنال" كه در آن جمهوري اسلامي ايران را به قاچاق سلاح و تلاش براي بي‌ثبات كردن خاورميانه متهم كرده است، گفت: اين اتهامات بي‌اساس يك نوع فرافكني مضحك است كه نمي‌تواند پرده بر جنايت بي‌شمار آمريكا در مناطق گوناگون جهان بويژه منطقه خاورميانه بكشد.

بنا بر گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار وحيدي، تصريح كرد: البته سيا و پنتاگون كه امروز نامشان در دنيا با ترور، تهديد، ناامني، آدم‌ربايي، جاسوسي، قاچاق سلاح، آدم‌كشي مترادف است و هر روز براي تأمين منافع نامشروعشان دست به اقدامات مغاير با حقوق بين‌الملل مي‌زنند، اتهام‌زني و فرافكني امري كاملاً عادي تلقي مي‌‌شود.

وزير دفاع، قاچاق سلاح به مكزيك، قاره آفريقا و اقصي‌نقاط جهان و كمك مالي علني به تروريست‌هاي آدم‌كش را از نمونه‌هاي بارز اقدامات آنان در اين امور غيرانساني دانست.

وي گفت: حجم گسترده قاچاق سلاح از جمله موشك‌هاي دوش‌پرتاب آمريكايي ضد هواگرد كه گفته مي‌شود در دست تروريست‌ها و معارضين مسلح در سوريه قرار گرفته و هر روز جنايت جديد  مي‌آفريند از ديگر نمونه‌هاي قاچاق سلاح و تلاش آنان براي بي‌ثبات كردن منطقه است.

وزير دفاع گفت: امروز بزرگترين دلالان اسلحه با آمريكا و اسرائيل گره خورده‌اند، نگاهي به فضاي مجازي، اينترنت و اطلاعات، آمار و ارقامي كه در اين زمينه وجود دارد نشان مي‌دهد كمپاني‌ها و شركت‌هاي آمريكايي توليد سلاح كه همگي زير نظر پنتاگون و سيا فعاليت مي‌كنند از كهنه‌كاران قاچاق سلاح در جهان به شمار مي‌روند.

سردار وحيدي افزود: بخش ديگري از اهداف اين‌گونه اتهام‌زني‌ها منحرف كردن افكار عمومي جهان از پيشرفت‌هاي جمهوري اسلامي ايران به‌ويژه در حوزه فضايي و صنعت دفاعي است كه مي‌تواند جريان خودباوري، استقلال‌طلبي را در منطقه و جهان تقويت كند.

وي در پايان، با رد اين‌گونه اتهامات گفت: انقلاب اسلامي ايران يك انقلاب فرهنگي و معنوي است و براي رساندن پيام خود كه همان پيام اسلام و قرآن كه منطبق با فطرت انسان‌ها است نياز به قاچاق سلاح و اقدامات غير قانوني ندارد.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار