جليلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دعوت از کانديداهاي رياست‌جمهوري به فراکسيون رهروان ولايت در سال آينده

عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون اصولگرايان رهروان ولایت مجلس، با بيان‌اينکه مجمع عمومی اين فراکسيون در سال آينده با کاندیداهای انتخابات رياست‌جمهوري ديدار و جلسه خواهد داشت، گفت: فراکسيون در دعوت از کاندیداها از جمله کانديداهاي اصلاح‌طلب بسته عمل نخواهد کرد.

"اسماعیل جلیلی" نماينده مردم مسجد‌سليمان، لالي و هفتگل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران درباره آخرين فعاليت‌هاي انتخاباتي "فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت"، گفت: مدتی است که بحث انتخابات ریاست جمهوری در جلسات فراکسیون رهروان مطرح می‌شود، تا برای ورود به انتخابات برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت منسجم و هماهنگ پیگیری شود.
 
وی ادامه داد: در اين راستا مجمع‌عمومی فراکسيون، مسئولیت را به شورای مرکزی تنفیذ نموده، تا شاخص‌ها را بررسی کند و از نامزدهایی که اعلام کاندیداتوری کرده‌اند و فعال هستند، دعوت کند تا در جلسات مجمع‌عمومی برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و رويکرد دولت پيشنهادي خود را مطرح کنند.
 
این عضو هيئت‌رئيسه فراکسیون رهروان ولایت با بيان اينکه این دعوت‌ها از پس از تعطيلات رسمي عید نوروز آغاز خواهد شد، اظهار داشت: در اولين جلسات گمان مي‌کنم، حدود ۴ تا ۵ کاندیدا  را دعوت کنیم، چراکه فعلاً افراد چندانی به‌صورت فعال وارد اين عرصه نشده‌اند و تنها در حد اعلام کاندیداتوری در صحنه هستند.

 جلیلی در خاتمه خصوص دعوت از کاندیداهای اصلاح‌طلب نیز گفت: راجع به این موضوع، شورای مرکزی فراکسيون باید تصمیم‌گیري کند، اما به گمانم فراکسيون در اين‌باره بسته عمل نمی‌کند و احتمالا دعوت از کاندیداهای غیر‌ اصولگرا نیز در برنامه‌هاي اين فراکسيون  وجود دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار