معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور گفت: اصحاب رسانه باید در انعکاس اخبار صداقت را لحاظ کنند تا اعتماد مردم به خبرنگاران و نیروی انتظامی بیشتر شود.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسین جعفریانی در جلسه تجلیل از خبرنگاران نیشابور در فرماندهی این شهرستان، افزود: عملکرد اصحاب رسانه در بحث اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در سطح جامعه در این شهرستان در سطح بالایی قرار دارد.

وی بیان داشت: این فرماندهی رتبه‌ برتر را به‌لحاظ کیفیت برنامه‌ها در هفته ناجا به‌دست آورده ‌است و خواهشمندیم که خبرنگاران تلاش لازم را برای انعکاس اخبار انتظامی شهرستان داشته باشند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی نیشابور عنوان کرد: پلیس کشور ما در مواجهه با مردم نسبت به نیروی پلیس سایر کشورها زبان متفاوتی دارد و تلاش می‌کند رابطه خود را با مردم روز به روز بهبود ببخشد.

جعفریانی شعار امسال این فرماندهی را «نوروز پرنشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران» عنوان کرد و اظهار داشت: ما کار خود را خالی از انتقاد نمی‌دانیم و از انتقادها استقبال می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید خواسته‌های منطقی مردم را شناسایی و بر اساس آن برنامه‌ریزی کرده و کار را پیش ببریم.

این مقام مسئول نیشابور یادآور شد: این فرماندهی حضور مقتدری در بحران برف اخیر داشته است و با دیگر نیروهای امدادی شهرستان همکاری لازم را کرده است.

جعفریانی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر استفاده برخی از کارمندان ادارات از خودروهای اداره، پاسخ داد: ما برابر با قانون با اینگونه افراد مقابله می‌کنیم.

وی اضافه کرد: تعامل با اصحاب رسانه در دستور کار این معاونت قرار دارد/س

برچسب ها: معاون ، اجتماعی ، فرماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.