تهديد حملات گسترده سايبري به اسرائيل

به نوشته روزنامه الرياض چاپ عربستان، اسراييل براي رويارويي با حمله سايبري آماده مي‌شود که هکرهاي مسلمان تهديد کرده اند آن را انجام مي‌دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، اين روزنامه عربستاني به نقل از کارشناسان اسراييلي نوشت هکرها در شمال آفريقا هستند و با حماس و برخي سازمان هاي فلسطيني ارتباط دارند و ممکن است با حزب الله و ارتش سايبري ايران نيز ارتباط داشته باشند. 
به گفته کارشناسان اسراييلي، در اين حمله که جنگ سايبري بزرگ نام دارد، هکرها، با هدف بستن کانال هاي ارتباطي و از کار انداختن شبکه هاي اجتماعي، در حمله اي گسترده از نقاط مختلف جهان، به سايت هاي اسراييلي حمله مي‌کنند. 
اسراييل پيش بيني مي‌کند سايت هاي بزرگ از جمله سايت هاي بانک هاي تجاري، شرکت هاي صادر کننده کارت هاي اعتباري، سايت هاي دانشگاه ها، دفاتر دولتي و کنست، هدف اين حمله سايبري قرار بگيرند. پيشتر فهرست مفصلي از اهداف مورد حمله منتشر شد که در بردارنده هزار و سيصد و پنجاه هدف بود. 
کارشناسان اسراييلي اشاره کردند، حملات عملا شروع شده است و هکرها، آزمايش کردن ابزار خود را آغاز کرده اند. به گفته کارشناسان، در مقايسه با روزهاي عادي، حملات سايبري ده درصد افزايش يافته است و پيش بيني مي‌شود اين حملات در روز يکشنبه/فردا/ به اوج خود برسد.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار