عملیات پیاده رو سازی در ضلع شرقی خیابان شریعتی

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 7 از آغاز پیاده رو سازی ضلع شرقی خیابان شریعتی در محدوده چهار راه قدوسی به سمت پل سیدخندان به طول 300 متر خبر داد.

امیر الهیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات پیاده رو سازی در ضلع شرقی خیابان شریعتی از چهار راه قدوسی به سمت سیدخندان آغاز شد و ظرف دو هفته آینده به پایان می رسد.

وی افزود: در این پروژه پیاده رو سازی، بهسازی و آرام سازی انجام شد که در این زمینه باید از همکاری خوب شهروندان قدردانی کرد.

وی با اشاره به این که عملیات پیاده رو سازی خیابان شریعتی به طول هزار و 400 متر در سال گذشته انجام شد و کارهای زیرسازی قسمت باقیمانده آن به تازگی به اتمام رسید تصریح کرد: عملیات پیاده رو سازی ضلع غربی خیابان غربی شریعتی نیز از یک ماه آینده آغاز می شود.

وی تصریح کرد: جدول بندی ، بازسازی نهر و پیاده رو سازی از اقداماتی است که در ضلع شرقی خیابان شریعتی از چهار راه قدوسی به سمت سیدخندان در حال انجام است.

وی با اشاره به توجه ویژه این منطقه به عبور و مرور جانبازان معلولان و نابینایان خاطر نشان کرد: در پروژه پیاده رو سازی خیابان شریعتی، عملیات مناسب سازی برای این قشر از شهروندان با دقت هر چه تمام تر انجام شده است./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار