پايگاه ديدارهاي سري مسئولان رژيم صهيونيستي و اعراب کجاست؟

پايتخت ترکيه بيش از يک هفته است که به پايگاهي براي ديدارهاي سري و مخفيانه بين مسئولان امنيتي و نظامي و اطلاعاتي اسرائيل و کشورهاي عربي و ترکيه تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه المنار ؛ اين ديدارها براي بررسي شکست هاي گروههاي تروريستي جنايتکار است که ارتش سوريه بر آنها تحميل کرده است.منابع موثق به پايگاه خبري المنار اعلام کرده اند اين مسئولان امنيتي راههاي حمايت از اين گروههاي تروريستي را بررسي مي کنند و به دنبال راهکاري هستند تا مانع از فرار بسياري از آنها شوند. فرار آنها به اين دليل است که آنها را تهديد کرده اند که در صورت خروج از سوريه کشته خواهند شد. و اين منابع تاکيد مي کنند که تروريستها در حال تسليم شدن در برابر ارتش سوريه هستند زيرا از اينکه کشته شوند بسيار وحشت زده هستند. چون در صورت فرار در مرزهاي سوريه و ترکيه مرگ در انتظار آنها خواهد بود .

اين منابع همچنين افزودند: اشخاصي که در يکي از ساختمانهاي امنيتي ترکيه دور هم بر سر ميز مذاکرات نشستند از اين مسئله سخن به ميان مي آورند که تروريستها بطور کامل روحيه خود را از دست داده اند زيرا اين گروهها بدترين جنايات را در حق مردم سوريه مرتکب شده اند. و البته وقتي که کشورهاي حمايت کننده از تروريستها در اين حمايتهاي خود نيز شکست خورده اند، نخست وزير ترکيه ستادهاي فرماندهي خود را براي برگزاري نشستهاي سري و علني با مسئولان کشورهاي منطقه فرستاد تا بتوانند راه حلي براي خروج از بحران داشته باشند تا شايد بتوانند بر نظام سوريه پيروز شوند.

اين در حالي است که منابع دولتي ترکيه در حالتي از ترس و وحشت به سر مي برند، زيرا از آينده اي تاريک نگرانند، زيرا هر آنچه در اختيار داشتند در اختيار آمريکا و اسرائيل براي مبارزه با نظام سوريه گذاشته اند، وطرحها و توطئه هاي کينه ورزانه ضد ملتهاي عربي اجرا کرده اند.

اين منابع همچنان بر اين باورند که اردوغان از اوضاع داخلي ترکيه نگران است زيرا اين اوضاع مي تواند خود و حزب وي را که زير نقابي از دين مخفي شده است سرنگون کند، زيرا وي تنها نماينده آمريکا در منطقه براي اجراي سياستهاي آن به شمار مي رود و روابط دوستانه اي با اسرائيل دارد.

برچسب ها: عرب ، اسرائیل ، مسئول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار