همایش موزه و جوانان در برج آزادی برگزار می شود

همایش موزه و جوانان به مناسبت هفته موزه و میراث فرهنگی 30 اردیبهشت در برج آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی برج آزادی، این همایش با همکاری کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی و در راستای سایر همایش های برگزار شده در هفته موزه و میراث فرهنگی برگزار خواهد شد.
همایش موزه و جوانان در جهت آشنایی جوانان با محیط های فرهنگی و موزه ها با شعار روز جهانی موزه حافظه + خلاقیت = تغییرات اجتماعی و با رویکرد تغییر نگرش نسل جوان نسبت به جامعه و در نتیجه ایجاد تغییرات فرهنگی با حضور موزه ها در جامعه برگزار خواهد شد.
از بخش های جنبی این همایش برگزاری پنل تخصصی جوانان و موزه با حضور آقایان رحمتی سرپرست اداره کل موزه های سازمان میراث فرهنگی و مازیار علوی نماینده شهردار در امور میراث و موزه های شهرداری است.
همچنین در یکی از قسمت های این همایش توسط موزه سنگ و گوهر دریای نور در هر یک از رشته های عکس، نقاشی و مقاله به 3 نفر و در رشته داستان نویسی به 2 نفر از دانش آموزانی که آثار خود را به این موزه ارسال کرده بودند جوایزی اهدا خواهد شد. همچنین به قید قرعه به 10 دانش آموز دیگر نیز جایزه داده خواهد شد.
دکتر طالقانی، رئیس موزه میراث روستایی، دکتر محیط طباطبایی، قائم مقام کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم)، دکتر اسماعیل طلایی، معمار و مدرس معماری و شادمهر راستین فیلمنامه نویس و معمار از جمله سخنرانان این همایش هستند.
همایش موزه و جوانان به مناسبت هفته موزه و میراث فرهنگی با همکاری کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و مجموعه فرهنگی برج آزادی روز دوشنبه 30 اردیبهشت از ساعت 14:30 در برج آزادی برگزار خواهد شد. /ص
 
برچسب ها: همایش ، موزه ، برج آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار