قم/ باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

بازی رایانه‌ای سه بعدی عملیات انهدام 2 رونمایی شد

آیین رونمایی از بازی رایانه‌ای سه بعدی عملیات انهدام 2 با موضوع آزادسازی خرمشهر باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار قم انجام شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، مراسم رونمایی از بازی سه بعدی عملیات انهدام 2 با موضوع نبرد در خرمشهر با حضور سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیریایی استاندار قم، اسماعیلی طبا مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، مینایی مدیر عامل بنیاد ملی بازی های یارانه ای کشور و جمعی از هنرمندان و تولیدکنندگان بازی های یارانه ای در قم برگزار شد.
سیدمرتضی اسماعیلی طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این مراسم با اشاره به قرار گرفتن در ایام سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امروز شاهد به ثمر نشستن تلاش های دوستان در زمینه تولید بازی رایانه ای عملیات انهدام 2 با موضوع نبرد در خرمشهر هستیم.
وی ادامه داد: این بازی در ادامه تولید بازی عملیات انهدام1 با موضوع عملیات فاو تولید شده که نسخه 2 آن نسبت به نسخه نخست هم از نظر فنی و هم از نظر گرافیکی ارتقای خوبی یافته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای در قم ایجاد شده است بیان داشت: باید از این ابزارهای اثر گذار در جامعه برای تبلیغ و نشر معارف اسلام به خوبی بهره برده و یادگیری آموزه های دینی را در قالب بازی به صورت جذاب در اختیار نسل نوجوان و جوانمان قرار دهیم.
اسماعیلی طبا با اشاره به بهره گیری غرب از بازی های رایانه ای برای تزریق اهداف سیاسی و بداخلاقی های خود تصریح کرد: امروز استقبال مطلوبی از بازی‌های رایانه‌ای تولید شده در شهر مقدس قم را بین جوانان و نوجوانان شاهد هستیم و باید ما نیز با بهره گیری از این ظرفیت به تبلیغ آموزه های الهی دین مبین اسلام بپردازیم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.