ارزیابی تجهیزات شبکه بر اساس وزن و کیلوگرم در گمرک

قائم مقام کلکسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران گفت: ارزیابی تجهیزات شبکه بر اساس وزن و کیلوگرم توهین به کل صنف و فناوری اطلاعات است که هیچ کمکی به شرکت های تولیدی و وارد کننده نمی کند.

علیرضا صالحی با اشاره به اینکه در سال گذشته مذاکراتی با سندیکای تولید کنندگان صنعت مخابرات در این زمینه داشتیم خبرنگار اورژانسit  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون ماده واحده به عنوان تعرفه گذار به سازمان نظام صنفی رایانه ای پیشنهاد داد اما پیشنهاد دهنده اصلی محاسبه حقوق گمرکی تجهیزات شبکه به صورت کیلویی سندیکای تولید کنندگان صنعت مخابرات است.

وی افزود: طی جلسات متعدد مذاکراتی را با آنها داشیتم اما نتیجه ای حاصل نشد و هم چنان معتقد به محاسبه کیلویی تجهیزات شبکه هستند.

صالحی با اشاره به اینکه با کمیسیون ماده واحده مذاکراتی با مجددا آغاز نموده ایم اذعان داشت:

نمی خواهیم این مشکل در سال جاری دوباره بروز کند چرا که این نحوه محاسبه علاوه بر توهین به کل صنف    it کمکی به شرکت های وارد کننده و شرکت هایی که ادعای تولید در این زمینه را دارند نمی کند.

وی در خصوص چالش های تغییر تعرفه واردات تجهیزات شبکه ای خاطر نشان ساخت: چندین سال پیش نیز این مشکل بصورتی دیگر وجود داشت و تعرفه واردات بطور ناگهانی از 4 درصد به 50 درصد افزایش پیدا کرد که بسیاری از فعالان بازار شبکه را تا مرز ورشکستگی کشاند./ع2


برچسب ها: شبکه ، ارزیابی ، کمیسون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار