دبیر اجرایی ستاد انتخابات تهران:

صندو‌ق‌های سیار بر حسب نیاز به مکان‌های درخواست شده ارسال مي‌شود

دبیر اجرایی ستاد انتخابات تهران گفت:‌ صندوق‌های سیار بر حسب نیاز اعلامی از سوی هیات اجرایی هر شهرستان به مکان‌های درخواست شده ارسال می‌شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، علی‌اکبر پوراحمدنژاد دبیر اجرایی ستاد انتخابات تهران درباره اعتراض برخی کاندیداها به اینکه کارت ناظران آنها تحویل داده نشده است، گفت: تمام نمایندگانی که از طرف کاندیداها ظرف 48 ساعت گذشته برای حضور در شعب اخذ رای معرفی‌ شده‌اند کارت خود را دریافت کرده‌اند.  
 
وی افزود: البته باید این نکته را مورد توجه قرار داد که نمایندگان کاندیداها در شهرستان‌ها باید کارت خود را از فرمانداری همان منطقه دریافت کنند.  
 
پوراحمدنژاد با بيان اينكه در روز انتخابات اطراف شعب اخذ رای و ورودی‌های این شعب را از عکس تبلیغات همه کاندیداها پاکسازی کردیم، گفت: صندوق‌های سیار بر حسب نیازی که از سوی هیات اجرایی هر شهرستان اعلام می‌شود تهیه شده و به مراکز ارسال می‌شود.  
 
وی گفت: با توجه به کلان‌شهر بودن تهران ممکن است برخی از صندوق‌ها به مراکزی همانند زندان‌ها و ندامتگاه‌ها و .. دیرتر مراجعه شده اما اخذ رای حتما صورت خواهد گرفت.  
 
پوراحمدنژاد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش‌‌های اعلام شده تا‌کنون استقبال ویژه‌ای از سوی مردم صورت گرفته و در حال پیش‌بینی‌های لازم برای تامین تعرفه در برخی مناطق هستیم.
انتهای پیام/ 
برچسب ها: احمد ، دبیر ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.