مازندران /

دعوت بازیکن مازندرانی به تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان

سرمربی تیم لیگ برتر شهرداری آمل، از دعوت بازیکن این تیم به تمرینات آماده سازی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان برای حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد.

فلاح در گفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت:پیمان یعقوب تنها بسکتبالیست مازندرانی است که از سوی محمد رضا دستیار سرمربی تیم به همراه ورزشکار دیگر دعوت شده است.

وی افزود:کادر فنی تیم ملی در مجموع 14 ورزشکار از استان های ایلام،تهران،خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس، قم ، مرکزی، هرمزگان، اصفهان، یزد و مازندران به نهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان دعوت کرد.

سرمربی تیم لیگ برتر شهرداری آمل تصریح کرد:این مرحله از اردو از 10 تیردر محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولان در تهران برپا شد و تا 17 ادامه خواهد داشت.

فلاح گفت:تمرینات ملی پوشان جوان که از پارسال آغاز شده،بمنظور حضور در مسابقات جهانی جوانان تا پیش از اعزام به مسابقات ادامه خواهد داشت.

وی یادآورشد:تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان ایران تمرینات خود را به منظور آمادگی حضور در رقابت های جهانی ترکیه شهریور و رقابت های پارآسیایی جوانان مالزی آبان آماده می کند./س

برچسب ها: بسکتبال ، ویلچر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.