268 کشته و زخمي در درگيري‌هاي ديشب مصر

در درگيري هاي ديشب مصر صدها نفر کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، شبکه تلويزيوني پرس تي وي لحظاتي پيش به نقل از منابع بيمارستاني در مصر خبر داد در درگيريهاي ديشب دست کم هفت نفر کشته و 261 نفر ديگر زخمي شدند.

خالد الخطیب" رئیس اداره مرکزی اورژانس و فوریت‌های پزشکی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که 137 تن از مجروحان این درگیری ها پس از درمان از بیمارستان مرخص شدند و 124 نفر دیگر همچنان تحت مداوا قرار دارند.
 
الخطیب خاطرنشان کرد: در درگیری های میدان رمسیس و پل اکتبر 134 نفر زخمی و دو نفر از تظاهرات کنندگان کشته، در میدان رابعه العدویه 5 نفر زخمی، در میدان النهضه و اطراف دانشگاه قاهره 114نفر زخمی و 4 نفر کشته و در خیابان البحر الاعظم و خیابان المحطه نیز 8 نفر زخمی و یک نفر کشته شده است.
 
به دنبال ادامه درگیری های مسلحانه بین هوادران مرسی و اهالی خیابان المحطه و الجیزه، یک فروند بالگرد ارتش مصر برای کنترل اوضاع در آسمان میدان الجیزه به پرواز درآمد.
 
در درگیری های شب گذشته بین هواداران و مخالفان محمد مرسی در میدان رمسیس قاهره 401 نفر به دست نیروهای امنیتی بازداشت شدند.
 
هشام برکات دادستان کل مصر نیز به عادل السعید رئیس دفتر فنی و پیگیری دادگاه استیناف اسماعیلیه دستور داد فورا تحقیقات گسترده ای درباره رویدادهای میدان رمسیس و خیابان البحر الاعظم انجام دهد.


برچسب ها: کشته ، زخمی ، مصر ، درگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار