محمدي‌راد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمايت دولت از اردوهاي جهادي شوق سازندگي را در دانشجويان تقويت مي‌کند

"مسئول بسیج دانشجويان دانشگاه مازندران" گفت: هدف اردوهاي جهادي بهبود شرايط در مناطقي از کشور است که از نگاه مسئولان دور مانده، بنابراین دولت باید با حمایت‌های لازم از دانشجویان و تخصيص امکانات بیشتر شوق به جهاد را در دانشجويان تقويت کند.

مهدي محمدي‌راد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بيان اين که جهاد دانشجويي رسالتي است که امام راحل(ره) بردوش دانشجويان نهادند، اظهارداشت: توصيه حضرت امام(ره) در راستاي حضور دانشجويان در اقصي نقاط کشور و آگاهي نسبت به شرايط اجتماعي و وضعيت معيشت مردم در مناطق مختلف و ارائه اندوخته‌هاي دانشگاهي به مناطق محروم صورت گرفت.
 
وي سازندگی را يکي ديگر از اهداف اردوهاي جهادي عنوان کرد و افزود: بحث سازندگي نيز به عنوان يکي از وظايف ديني و ملی مطرح است که دانشجويان و تشکل‌هاي دانشجويي به خاطر ايمان و انگيزه‌اي که دارند با تحمل شرايط دشوار به سازندگي و ساماندهي مناطق محروم مي‌پردازند.

محمدی‌راد با تأکید بر این که حمايت از اين دانشجويان باید از وظایف مهم دولت باشد تصريح کرد: هدف اردوهاي جهادي بهبود شرايط در مناطقي از کشور است که از نگاه مسئولان دور مانده، بنابراین دولت باید با حمایت‌های لازم از دانشجویان و تخصيص امکانات بیشتر شوق به جهاد را در دانشجويان تقويت کند.

مسئول بسیج دانشجویان دانشگاه مازندران در پايان خاطر‌نشان کرد: با توجه به نقش تشکل‌هاي دانشجويي در جهت بهبود شرايط مناطق محروم، اميدواريم دولت يازدهم طرحي در جهت حمايت و افزايش کارآمدي آنها در دستور کار خود قرار دهد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار