در حاشيه افتتاح اولين نمايشگاه آموزش و خدمات آموزشي؛

كميته اي براي دانشجوياني كه از تحصيل محروم شدند تشكيل شده

براي دانشجويان محروم از تحصيل به دليل عقايد سياسي در سنوات قبل كميته اي تشكيل شده و هيچ دانشجويي به دليل عقايد سياسي از تحصيل محروم نمي شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ جعفر توفيقي، سرپرست وزارت علوم تحقيقات و فناوري با حضور و افتتاح نمايشگاه آمورزش و خدمات آموزشي در جمع خبرنگاران در خصوص حوادث سال 88 گفت: من با هيچ كس در مورد حوادث سال 88 صحبت نكردم و در اين مورد در مجلس صحبت خواهم كرد.

وي در ادامه در خصوص عزل و نصب صورت گرفته در چند هفته اخير گفت: تمامي عزل و نصب ها 4 مورد بوده كه دو مورد در معاونت وزارت و دو مورد در دانشگاهها چنانچه اين عزل و نصب ها و انتخاب افراد مورد استقبال قرار گرفت.

وي در ادامه در خصوص وضعيت رئيس دانشگاه اميركبير گفت: مشكل رئيس اين دانشگاه دكتر رهايي است و بر طرف شده و ايشان همچنان رئيس اين دانشگاه هستند چنانچه مشكل اصلي شكايت يك دانشجو به ديوان بوده كه اين مشكل هم اكنون برطرف شده است.

توفيقي در ادامه در خصوص استعفاي روساي برخي دانشگاهها گفت: اجازه دهيد بعد از اينكه تصميم گيري نهايي گرفته شد در اين خصوص صحبت كنم.

وي در ادامه در خصوص مسائل سياسي و اخلاقي برخي از دانشجويان ستاره دار اظهار داشت: تمام تلاش خود را كرده ايم تا هيچ دانشجويي به دليل عقايد سياسي از تحصيل محروم نشود چنانچه امسال شاهد حضور دانشجويان ارشد و دكترا در اين رابطه در دانشگاهها بوده ايم و در خصوص محروم شدن از تحصيل برخي از دانشجويان در سنوات گذشته بايد بگويم كه كميته اي تشكيل شده تا اين مسائل را حل كند.

وي در ادامه در خصوص ارائه آمار در مورد دانشجويان ستاره دار و تشكيل آن كميته اظهار داشت: هنوز اين مسئله بررسي نشده و در مرحله مقدماتي قرار دارد و در حال دسته بندي شدن است.به محض اينكه نتايج عملي شود ،‌نتايج نهايي را اعلام ميكنيم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار