فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: الزام به امور فرهنگی، معنویت جامعه و تقویت پایه‌های انقلاب را به دنبال دارد که در موضوع عفاف و حجاب دولت به صورت سازمان یافته وارد شده‌ است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، در صبحگاه مشترک یگان‌های نیروی انتظامی گیلان که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی گیلان برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع‌مقدس که یادآور جنگ تحمیلی و فداکاری‌های مردم و مقاومت آنهاست را گرامی‌ می‌داریم، اظهار کرد: مقاومت مردم ما در آغاز جنگ تحمیلی و از بدو قیام امام(ره) در سال 42 و حتی قبل از آن هم در کودتای 28 مرداد برای مقابله با حکومت جبار و وابسته به نظام دیکتاتور که فقط شعارشان آزادی، دموکراسی و مردم سالاری بود ولی در عمل‌شان دوگانگی وجود داشت، مثال زدنی است.

وی گفت: رمز پیروزی ما، دفاع جانانه مردم در هشت سال دفاع‌مقدس، ایمان، اراده الهی و تکیه بر ولایت فقیه بود و ما با این سلاح‌های قدرتمند در کنار دیگر تجهیزات جنگی در مقابل دشمنی که به انواع سلاح‌های نظامی و شیمیایی، موشک‌ها و بمب‌های لیزری و ... مجهز بود، مقاومت کردیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امام(ره) بارها فرمودند که ما برای نتیجه کار نمی‌کنیم ، بلکه ما برحسب تکلیف و وظیفه کار می‌کنیم، گفت: امروز صحنه‌ها عوض شده، ولی جهان و مقاومت همچنان وجود دارد، لذا کشورهایی هستند که در ظاهر قصد دوستی دارند ولی در عمل و رفتارشان نشان دادند که نسبت به انقلاب کینه دارند.

وی افزود: بهانه‌ها، متعدد و عرصه‌ها، متفاوت است و آنها سعی دارند با فشارهای سیاسی و وارد کردن اتهامات، انقلاب را از صحنه خارج کنند که به لطف ائمه‌ اطهار(ع) و ایمان قوی ملت ایران با پذیرش آگاهی‌ها مقاومت کردند و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه آمریکا روزی قدرت بزرگ جهان بود، اظهار کرد: در حال حاضر روسیه با پیشنهاد خود در رابطه با سوریه، سوریه را نجات نداد، بلکه اوباما را نجات داد و راهی برای عقب‌نشینی آمریکا باز کرد.

فرمانده ناجا، مهم‌ترین عرصه‌های روز را توجه به عرصه فرهنگی دانست و عنوان کرد: تجهیزات نظامی، جان و مال ما را امنیت می‌دهد اما الزام به امور فرهنگی، معنویت جامعه و تقویت پایه‌های انقلاب را به دنبال دارد که در موضوع عفاف و حجاب دولت به صورت سازمان یافته وارد شده‌ است.

وی گفت: مقابله با آسیب‌ها که در قالب تهاجم فرهنگی جامعه ما را تهدید می‌کند با همکاری مجموعه انتظامی و دولت امکان‌پذیر است که امیدواریم با حرکت منسجم در این مسیر موفق شویم.

سردار احمدی‌مقدم خطاب به فرماندهان انتظامی حاضر گفت: شما که ستون‌های اصلی برقراری نظم و آرامش در استان هستید و با توجه به اینکه خیل عظیمی از مسافران نیز به استان شما می‌آیند وظیفه برقراری امنیت و آرامش به دوش شماست و باید همواره برای رضایت مردم و اجرای قوانین و امکانات در مسیر خدمتگذاری آماده باشید.

فرمانده ناجا با بیان اینکه بدون مردم هیچ بردی در صحنه عمل نداریم، اظهار کرد: ما در مجموعه انتظامی گیلان شاهد پیشرفت و رضایت مردم بودیم لذا ما هم به عنوان مسئولان در مرکز تلاش‏مان این است که امکانات شما را فراهم کنیم با اینکه تحریم‌ها بار فشار مالی ایجاد کرده است اما تاکنون با مجموعه حمایت‏ها و استفاده از منابع نه تنها در اجرای خدمات ناجا مشکلی پیش آمده بلکه خدمتگزاری‏ها سریع‏تر نیز صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: امنیت کشور ما در جهان مثال‏‌زدنی است زیرا با توجه به موقعیت جغرافیایی و تهدیدات موجود و همچنین گروهک‌های منافقین نظیر پژواک، القاعده و ... کشور ما در امنیت به سر می‌برد که این امنیت با عنایت خداوند و تلاش دستگاه‌های امنیتی و با حضور آگاهانه ملت در صحنه بدست آمده است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: گیلان ، عفاف ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.