در شهرداری منطقه 9 محقق می شود؛

خروج پادگان جي فضای سبز منطقه را افزایش می دهد

در پی خروج پادگان جی منطقه غربی پایتخت چهره تازه به خود می گیرد و باعث می شود فضای سبز محدوده به طور قابل توجهی افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی خروج پادگان جی از پایتخت و با تعیین کاربری های مختلف در اراضی این محدوده نظامی فضای سبزمنطقه بطور قابل توجهی افزایش می یابد.

حسین سلطانی شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس جلسات برگزار شده با ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرار گاه خاتم بعنوان مجری طرح، سهم بین ارتش و شهرداری مشخص شده و تنها 12.5 هکتار از اراضی پادگان جی جهت اجرای طرح های افزایش شبکه معابر محدوده در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: سایر عرصه های موجود توسط ارتش جمهوری اسلامی و قرار گاه خاتم الاوصیا به کاربریهای خدماتی اختصاص می یابد که در این بین کاربری فضای سبز چشمگیر بوده و می تواند در تلطیف هوا و تاثیر مثبت در اقلیم و شرایط اکولوژیکی منطقه تاثیر گذار باشد.

با توجه به فضای سبز در پادگان جی و اجرای طرح های مرتبط با افزایش سرانه فضای سبز در قالب ایجاد بوستان و . . . در باقیمانده اراضی این محدوده نظامی مناظر این بخش از پایتخت را افزایش داده است.

سلطانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر عملیات ایجاد فضاها، جهت افزایش تسهیلات رفاهی و سرانه های خدماتی در پادگان جی آغاز شده و اقدامات مربوط به گود برداری و انتقال خاک به خارج از این محدوده نظامی در دست انجام بوده است و بر اساس قرارداد با مهندسین مشاور نیز، عملیات زیر سازی ادامه خیابان استاد معین درحال پیگیری است./

برچسب ها: اراضی ، کاربری ، اکولوژیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار