سیزدهمین اجلاس آمبودزمان آسیایی/5

رئيس آمبودزمان تايلند: کارایی، انصاف و پاسخگویی سه عنصر اساسی در آمبودزمان تایلند است

رئیس آمبودزمان تایلند گفت: تصمیمات آمبودزمان بر اساس بی‌طرفی است و ما توسط هیچ دستگاه دولتی منصوب نشده‌ایم و تحقیقات هم براساس اصول عدالت دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "پانیتمینیتان راپات" رئیس آمبودزمان تایلند در سیزدهمین اجلاس آمبودزمان آسیایی که به میزبانی سازمان بازرسی کل کشور امروز(سه‌شنبه16مهرماه) در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت:‌ دفتر آمبودزمان تایلند قوانینی را برای نظارت بر کارایی، پیش‌بینی کرده و ما برای ارائه خدمات کانال‌هایی را فراهم کرده‌ایم که تمام افراد جامعه دسترسی راحت با این دفترها داشته باشند.  
 
وی ادامه داد:‌ مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی، صفحه توییتر و فیس‌بوک و ایمیل‌ها می‌توانند با دفترهای آمبودزمان آشنا شوند.  
 
راپات افزود:‌ از آنجایی که بخش مهمی از افراد دسترسی به تکنولوژی ندارند ما برای شناساندن خدمات‌مان به آنها از روش‌های سنتی از جمله‌ نامه‌نگاری، تلفن و ... استفاده می‌کنیم.  
 
رئیس آمبودزمان تایلند تصریح کرد: ما توانسته‌ایم از طریق همکاری با رسانه‌ها در ارتباط با آمبودزمان تبلیغات خوبی با هزینه کم انجام دهیم به طوری که در یک برنامه تلویزیونی مردم می‌توانند شکایاتی که در ارتباط با کار دولتی وجود دارد به کارشناسان انتقال دهند.  
 
وی اضافه کرد: ما فلسفه کارایی را در تمام کارهای‌مان گنجانده‌ایم و این اصل به عنوان ارزشی اساسی در دفتر آمبودزمان تایلند مطرح است.  
 
راپات اظهار داشت: تصمیمات آمبودزمان بر اساس بی‌طرفی بوده است و ما توسط هیچ دستگاه دولتی منصوب نشده‌ایم و تحقیقات ما براساس اصول عدالت است بنابراین انصاف و عدالت به عنوان عنصر ارزشی دیگری برای ما مطرح است.  
 
رئیس آمبودزمان تایلند تصریح کرد: پاسخگو بودن به عنوان یک دستگاه مستقل عنصر ارزشی دیگری در آمبودزمان تایلند است و از این طریق توصیه‌ای به کارمندان ارائه می‌شود تا آنها بتوانند به نحو دیگری وظایف خود را انجام دهند.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: هدف نهایی ما ایجاد یک سازمان قابل اعتماد برای مردم است تا بتوانیم مدیریت جامع را تقویت کرده و بار شکایات را کاهش دهیم تا یک جامعه سعادتمند همراه با صلح ایجاد کنیم. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار