آنتي وار:

جدال واشنگتن و تل آويو بر سر ايران در کنگره آمريکا جريان دارد

پايگاه اينترنتي آنتي وار گزارش داد: دولت اوباما سابقه اي طولاني در اختلاف با بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، در اين گزارش آمده است: يکي از ابعاد اختلاف واشنگتن و تل آويو، مخالفت رژيم اسرائيل با ديپلماسي با ايران است. با اين که اسرائيل به صورت مستقيم در مذاکرات هسته اي با ايران حضور ندارد ، اما نفوذ مقامات اسرائيلي در کنگره آمريکا به آنها اجازه مي دهد مانعي بر سر رسيدن به هر گونه توافقي شوند.

سناتورهاي آمريکايي بارها با اشاره به منافع اسرائيل اعلام کردند با نظرات دولت اوباما درباره ديپلماسي با ايران مخالفند.

در حالي که مذاکرات هسته اي ايران با گروه پنج بعلاوه يک ادامه دارد، جدال واقعي براي رسيدن به توافق با ايران در کنگره آمريکا جريان دارد.

دولت اوباما مقامات خود را به کنگره فرستاده تا در کميته هاي مختلف آن درباره جزييات پيشنهاد ايران توضيح دهند با اميد به اين که اعضاي کنگره متقاعد شوند تا با اعمال تحريم هاي جديد و نابهنگام ، در مذاکرات هسته اي با ايران اخلال ايجاد نکنند.

در همين حال، بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم اسرائيل به اظهارنظرهاي روزانه خود در اين باره ادامه مي دهد و  ديپلماسي را با ايران محکوم و تأکيد مي کند اعمال تحريم هاي بيشتر و تهديدهاي بيشتر به حمله به ايران براي نشان دادن جديت با تهران ضروري است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بصيري
۱۲:۰۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
با سلام حواسمان باشد همه انها همان گرگ هاي ديروزي هستند كه دست دوستي شان چدني است اگر پيرو رهبر باشيم زيان نخواهيم ديد اين را تجربه تاريخي ميگويد
آخرین اخبار