حجت‌الاسلام حبيبي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از تشکيل حزب فراگير استقبال مي‌کنيم/ وفاق اصولگرايان مهم‌تر از ليدري شخصيتي سياسي است

دبيرکل جبهه ايستادگي با بيان اينکه از تشکيل حزب فراگير استقبال مي‌کنيم، گفت: مشارکت گروه‌ها و تمام اعضاي احزاب مهمتر از آن است، که اصولگرايان حول محور شخصيت شکل بگيرند

"حجت‌الاسلام والمسلمين يدالله حبيبي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکيل حزبي فراگير از سوي اصولگرايان و تشکيل هيئتي موسس براي آن، اظهار داشت: ضرورت شکل‌گيري حزبي فراگير قابل انکار نيست چراکه هر چه پيش‌تر مي‌رويم ضرورت آن در فضاي سياسي کشور بيشتر خودنمايي مي‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه احزاب و تشکل‌ها بايد فعاليتي شفاف و دقيق داشته باشند، اضافه کرد: وجود احزابي قوي و شفاف زمينه حضور منسجم مردم در آن تشکل را فراهم کرده و مسئوليت‌پذيري در پوشش حزبي کشور مصداق پيدا مي‌کند.

حجت‌الاسلام حبيبي با بيان اينکه احزاب امروز کشور مسئوليت حزبي و قدرت پاسخگويي را ندارد، بيان داشت: تفکري که قدرت اجرايي را به دست مي‌گيرد، به عنوان يک جريان‌ساز در کشور بايد منسجم، شفاف و در پوشش احزاب رسمي خدمات ارائه کند.

وي با بيان اينکه حزب فراگير فضاي کشور را منسجم خواهد کرد، افزود: ما از حزب فراگير استقبال مي‌کنيم؛ موضوع  تشکيل حزب فراگير اصولگرايان براي حفظ کارآمدي اين جريان عمده سياسي کشور از مدت‌ها پيش مطرح شده اما بنا به دلايلي پا نگرفته است.

دبيرکل جبهه ايستادگي ليدري شخصيتي سياسي براي ليدري حزب فراگير را تاثيرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت گروه‌ها و تمام اعضاي احزاب مهمتر از آن است که اصولگرايان حول محور شخصيت شکل بگيرند؛ اين مهم وفاق اصولگرايان در مبنا و مقدمات را مي‌طلبد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار