پیوند جهان قصه و دنیای کودک در برنامه «با یار مهربانم»

کتابخانه فرهنگسرای فردوس پنج شنبه (نهم آبان ماه)، سی و هفتمین برنامه «با یار مهربانم» را با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش ارتباط کودکان با کتاب برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این برنامه که به منظور افزایش مهارت های گفتاری و اجتماعی در میان کودکان مقطع ابتدایی برگزار می شود، «جعفر توزنده جانی» از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان حضور دارد.

توزنده جانی به عنوان کارشناس در این برنامه ابتدا یک قصه را برای بچه ها روایت  می کند سپس از آنها می خواهد درباره داستانی که شنیده اند نظرات خود را ارائه دهند؛ ضمن این که در هر برنامه معیارهای انتخاب یک کتاب خوب به آن ها آموزش داده و یک نمونه کتاب معرفی می شود.

در این برنامه کتاب هایی همچون اسب زیبای من اثر سوسن طاقدیس، نقطه اثر پیتر اچ رینولدز و همچنین داستانی از قصه های شیرین مرزبان نامه با گردآوری عبدالمجید نجفی به کودکان معرفی می شود.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای فردوس به نشانی فلکه دوم صادقیه بلوار فردوس بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن44081043 تماس بگیرند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.  
 
انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.