حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاکره‌کنندگان ما تجلی "هیهات من الذله" سالار شهیدان باشند/ کبر در برابر متکبران عين عبادت است

عضو مجلس خبرگان گفت: ایران اسلامی مقتدر و توانمند، قدرت دفاع از خود را دارد و انتظار می‌رود که مذاکره کنندگان ما تجلی "هیهات من الذله" سالار شهیدان، "اباعبدالله الحسین(ع)" باشند.

"حجت‌الاسلام‌والمسلمین سيد احمد خاتمي" عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگارن، با اشاره به الگوپذیری از نهضت عاشورای حسینی و تاثیرات آن در عرصه سیاسی امروز اظهار داشت: درس امروز سالار شهیدان براي ما، درس ذلت ناپذیری است.

وي با بيان اينكه حضرت سیدالشهدا(ع) در اوج غربت و تنهایی فرياد "هيهات من الذله" را سردادند، افزود: این موضوع یک مکتب و آرمان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین خاتمي ادامه داد: اینك ایران اسلامی مقتدر و توانمند، قدرت دفاع از خود را دارد و انتظار می‌رود که مذاکره کنندگان ما تجلی "هیهات من الذله" سالار شهیدان، "اباعبدالله الحسین" باشند.

عضو مجلس خبرگان تصريح كرد: همانگونه که مقام معظم رهبری اطمینان دادند، ما نيز از خداوند می‌خواهیم تيم مذاكره‌كننده ما در همين مسیر حرکت کرده و به گونه‌ای مذاکره کنند که خروجی آن، عزت ایران اسلامی باشد.

 عضو مجلس خبرگان در پايان با بيان اينكه ملت غیور و عاشورایی ما پشتوانه تیم مذاکره‌کننده هستند، خاطرنشان كرد: تيم مذاكره‌كننده جمهوري اسلامي ايران بايد در مقابل کبر اين قدرت‌ها موضع گیرد، تا آنان بدانند که نمی‌توانند در برابر ملت به پا خواسته عاشورایی کاری از پیش ببرند؛ پیام امروز عاشورا برای ما پیام مقاومت و ذلت ناپذیری است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار