شهرکرد/

دومین همایش ملی بحران آب، شهریور 93 در شهرکرد برگزار می شود

رئیس مرکز تحقیقات منابع آب دانشگاه شهرکرد گفت: دومین همایش ملی بحران آب، شهریور ماه 93 از سوی این مرکز در شهرکرد برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر حسین صمدی در نشست هماهنگی دومین همایش ملی بحران آب در شهرکرد گفت: محورهای این همایش، بحران آب و محیط زیست، تغییر اقلیم، خشکسالی و بحران آب، پیامدهای اجتماعی و اقتصادی بحران آب، مدیریت حوضه ای و توسعه پایدار منابع آب، مدیریت تخصیص و بهره وری آب، حفاظت از منابع آب های سطحی و زیر زمینی، استفاده مجدد از آب های نامتعارف است.

وی، بخش دیگر محورهای این همایش را فرهنگ سازی مصرف بهینه منابع آب، آبخیز داری و روش های نوین استحصال آب، انتقال آب بین حوضه ای و بحران آب، مدیریت حوضه ای، آمایش سرزمین و بحران آب، قوانین و مقررات و جنبه های حقوقی بحران آب، مقابله با بحران آب از دیدگاه پدافند غیر عامل، انرژی و بحران آب و سلامت و بحران آب برشمرد.

رئیس مرکز تحقیقات منابع آب دانشگاه شهرکرد ادامه داد: پژوهشگران، دانشجویان، اساتید، کارشناسان و کلیه علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی همایش به آدرس http://www.sku.ac.ir/ncwc2014 دستورالعمل شرکت در همایش را مطالعه کنند.

صمدی اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این همایش حداکثر تا پایان اردیبهشت 1393 مقالات خود را به ایمیل ncwc 2014 @gmail.com  ارسال کنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نازنین امیدی
۲۰:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
باسلام ببخشید میشه لطف کنید ومهلت ارسال مقاله رو تمدید کنید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه نوروزی
۲۰:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳
با سلام میشه لطفا مهلت ارسال مقاله را تمدید کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محمددردی محمودی
۰۹:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
عالی