حضور بازیگر مشهور ترکیه‌ای در سینمای ایران+عکس

تولگا هان سایشمن بازیگر نقش «چنار» در «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» بازی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، به نقل ازسایت صدای ترکیه نوشت: تولگاهان سایشمان بازیگر معروف سریال عمر گل لاله ترکیه در فیلم جدید علی رضا امانی کارگردان ایرانی بعنوان نقش اول بازی خواهد کرد.

 

امانی که برای امضا قرار داد باسایشمان به ترکیه آمده، گفته است مدتی طولانی است که بازی های تولگاهان سایشمان را دنبال می کنیم. موافقت وی با ایفای نقش در فیلم من مایه خرسندی ام شد.

 

تولگاهان سایشمان در ماه مارس برای فیلم بردار به ایران خواهد رفت.

 

بانی فیلم هم درباره حضور این بازیگر ترکیه ای نوشت: تولگا هان سایشمن بازیگر نقش «چنار» در «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» بازی می‌کند.

 

علیرضا امینی برای ساخت مشترک جدید‌ترین فیلمش به نام «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» با یک کمپانی ترکیه‌ای به تواق رسید.

 

بر اساس این توافق، قراراست «تولگا هان سایشمن» که بسیاری از ایرانی‌ها او را با نام «چنار ایلگاز» برای بازی در سریال ترکیه‌ای «عمر گل لاله» می‌شناسند، یکی از نقش‌های اصلی این فیلم را در کنار دو بازیگر چهره و شاخص ایرانی بازی کند.

 

امینی این فیلم را در راستای تعاملات بین المللی سینمای ایران با سایر کشورهای دنیا، به صورت مشترک با یک کمپانی ترکیه‌ای تولید خواهد کرد. او چند روز قبل در استانبول قرار دادی با این بازیگر امضا کرد.

 

«تولگا هان سایشمن» نقش چنار ایلگاز را در سریال ترکیه‌ای «عمر گل لاله» ایفا کرده است. او در کشور خودش به عنوان بازیگر، طرفداران زیادی دارد و «موج کوتاه ردیف ۴۴۴» نخستین تجربه همکاری او با یک کارگردان ایرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۶
جالبه
آخرین اخبار