افطاری که باعث اسلام آوردن نظامی آمریکایی شد

یک نظامی امريکایی که درپی یک وعده ی افطار رمضان اسلام آورده اکنون آرزوی حج خانه ی خدا را دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،یک نظامی امريکایی که درپی یک وعده ی افطار رمضان اسلام آورده اکنون آرزوی حج خانه ی  خدا را دارد.

 دعوت «مایک کلپاتریک» نظامی آمريکایی بر سر سفره ی افطار رمضان باعث گرایش وی به اسلام شد.

 

مایک می گويد: دعوت دوست فلسطينی مسلمان خود را در یکی از دانشگاه های آمريکا پذیرفتم ونمی دانستم این دعوت که در افطار یکی از روزهای ماه رمضان برسرسفره ی افطاری تشکیل شده از نان وقهوه وچای بود، آغاز هدایتم به دین مبین اسلام خواهد بود.

 

روزها طبق معمول سپری می شد تا این که روزی به محض اینکه صدای اذان عشاء بلند شد ضربان قلبم افزایش پیدا کرد و احساس کردم یه چیزی گلویم را می فشارد و اندوه شدیدی در دلم پدیدار گشته است. ابتدا فکر کردم فشار خونم بالا رفته است. این حالت ها آنقدر طول کشید که دیگر داشتم نگران می شدم تا جایی که قادر نبودم حتی بخوابم. در عصر روز بعد احساس کردم نیرویی مرا به سمت یکی از مساجد می کشاند وهرچه خودم را قانع می کردم که آنجا جای تو نیست باز دلم کشش خاصی داشت. تااینکه دوستم متوجه این مساله شد وآن را با امام مسجد در میان گذاشت. امام از من پرسید آیا می دانی اذان چه می گوید؟ گفتم نه. گفت: فردا عصر دوباره بیا. من هم رفتم.

 

او می گوید: عشق خاصی به شنیدن آیات قرآن دارد و هنگامی که آن را شنیده بود دوباره همان حالات پیشین بر او عارض شده بود و بلکه خیلی شدیدتر تا جایی که اشکش را درآورده و وی از ته دل گریسته است.

 

او ادامه می دهد: پس از اتمام نماز امام نزد من آمد ودر مورد اسلام برایم سخن گفت وآنقدر شگفتی اسلام برمن تاثير گذاشته بود که چاره ای جز گفتن کلمه ی طیبه ی «أشهد أن لا إله إلا الله وأن محمدا رسول الله» نداشتم، وخداوند با این دین عزیز سینه ام را فراخ نمود با هدایت کردنم به من لطف نمود ومرا نجات داد ومن هم اسلامم را اعلام کردم ونام خودم را (عبدالصبور) گذاشتم.

 

او می گوید: عاشق صوت قاریان قرآن است و اکنون که خداوند حج را نصیب او نموده بسیار خوشحال است وهم اکنون به دلیل ازدحام زیاد خانه ی کعبه پاهایش آسیب دیده است که در کنار چشمه ی زمزم یک شیخ با ریختن آب بر روی پاهایش برای وی دعا خوانده است و پس از چند قدمی پاهایش شفا یافته است .

 

او که عاشق مکه است دوست دارد بازهم به حج مشرف شود و به درگاه خدا راز ونیاز کند.

عبدالصبور از زمان اسلام آوردنش در انتشار دین اسلام بسیار تلاش نموده و سعی در زدون خرافات و بدعت هایی دارد که دین اسلام را به خطر می اندازد.

او صفحات خود در شبکه های اجتماعی را پر از مطالب اسلامی و دینی کرده ومصاحبه هایی که با مسلمانان داشته را دردنیای مجازی منتشر ساخته است.

برچسب ها: افطاری ، امریکایی ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار