شیراز/

مذاکرات هسته ای قاطعانه پیش می رود

مذاکرات هسته ای ایران در قالب یک روند برد برد قاطعانه پیش می رود .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ محمد احمدی استاندار فارس گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای درگذشته و امروز در دولت تدبیر و امید بر اساس سه اصل اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب یعنی عزت ، حکمت ومصلحت در عرصه حاضر شده است.

وی ادامه داد: از دستاوردهای دانشمندان هسته ای و بزرگ مردان تاریخ ایران پاسداری و حفاظت خواهیم کرد و یک گام عقب نشینی نخواهیم کرد.

استاندار فارس افزود: امروز کشور ما به عنوان مقتدرترین و مستقل ترین کشور در عرصه بین المللی است و بدون رضایت ایران هیچ طرحی قابل پیاده شدن نیست .

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی تمام فشارها را بر ملت ما وارد می کند تا ایران و ایرانی از مواضع خود عقب نشینی کند.

احمدی بر وحدت و همبستگی میان آحاد مردم تاکید کرد و گفت:باید از اختلاف ها و مرزبندی های میان یکدیگر اجتناب کنیم و در عوض وحدت و همدلی را پیشه خود قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

استاندار فارس ادامه داد:با وجود مشکلات اعتباری که امسال وجود داشت در دهه فجر امسال افزون بر یک هزار و 300 میلیارد تومان طرح در این استان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

احمدی به قابلیت های شهرستان کازرون و لزوم سرمایه گذاری در این شهرستان اشاره کرد و گفت:برای پیشرفت این منطقه به ویژه در زمینه صنعت ، سرمایه گذارانی که در این زمینه اقدام کنند ما هم از محل صندوق توسعه ، به آنان تسهیلات پرداخت می کنیم.
شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد./

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.