احزاب در هفته‌ای که گذشت/

از واکنش به انتشار بیانیه آمریکایی به منظور آزادی سران فتنه تا استقبال از تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس

واکنش به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا و ادعا برای آزادی سران فتنه، استقبال از تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس و ارائه ۴۲ پیشنهاد حزب وحدت و همکاری ملی درباره پیش‌نویس لایحه احزاب به وزارت کشور از مهم‌ترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، واکنش به بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا و ادعا برای آزادی سران فتنه، استقبال از تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس و ارائه ۴۲ پیشنهاد حزب وحدت و همکاری ملی درباره پیش‌نویس لایحه احزاب به وزارت کشور از مهم‌ترین عناوین خبری احزاب در این هفته بود.



حبیبی: رفع حصر كساني كه بي پرده‌پوشي، مورد حمايت دشمنان اسلام هستند چه معنا دارد؟

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: اينها كه دنبال رفع حصر در داخل هستند و برخي از آنها افراد موجهي هم هستند بايد به اين سئوال پاسخ بدهند كه رفع حصر كساني كه بي پرده‌پوشي، مورد حمايت دشمنان اسلام هستند چه معنا دارد.

فضائلی: شفافیت وابستگی جریان فتنه با بیانیه وزارت خارجه آمریکا/ چرا آمریکا هیچ اقدامی را برای آزادی مبارزین بحرینی نمی‌کند؟!

یک کارشناس سیاسی با اشاره به بیانیه اخیر وزارت خارجه آمریکا، گفت: این بیانیه دخالت آمریکا هرچند تحت عناوینی چون حقوق بشر ارائه می‌شود که چنین چیزی را هرگز از سوی آمریکا ندیده‌ایم اما در خیلی از موارد افراد محصور داریم اما چرا هیچ اقدامی در آزادی آن‌ها انجام نمی‌دهند؟

طبیب‌زاده : همسویی آمریکایی‌ها با سران فتنه بهترین سند برای نقش آنها در فتنه 88

عضو جبهه پایداری گفت: اگر همسویی جریان فتنه با آمریکا در تفکر و عمل نبود هیچ وقت آن‌ها مستقیم از خودشان به این شکل خرج نمی‌کردند و آبروی خود را برای عناصر داخلی کشور دیگری به باد نمی‌دانند که این خود بهترین سند برای نشان دادن نقش و تاثیر سیاست‌های آمریکایی در جریان فتنه است.



قاضی‌زاده: ارتباط مشخص و معین میان عناصر داخلی فتنه و دشمنان خارجی نظام

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه عناصر فتنه وابسته به دشمنان خارجی هستند، گفت: اینگونه اقدامات و حمایت‌ها نشان‌دهنده وجود ارتباط مشخص و معین میان عناصر داخلی فتنه و دشمنان خارجی نظام است.

اطلاعیه حزب مؤتلفه اسلامی درباره آخرین وضعیت ابوالفضل حاجی حیدری

حاج ابوالفضل حاجی حیدری از مبارزین دیرین و از همرزمان شهدای انقلاب اسلامی که عضو هیات موسس حزب موتلفه اسلامی و رئیس شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) است به دلیل بیماری در یکی از بیمارستانهای تهران بستری است.

محتشمی: ضرورت ایجابی فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس/فراکسیون اصولگرایان تقابلی با دولت ندارد

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه فراکسیون اصولگرایان تقابلی با دولت ندارد، گفت: تشکیل فراکسیونی با رویه اعتدالی و حمایت از برنامه‌های دولت یازدهم، امری اجتناب ناپذیر است و بایستی که چنین جلساتی را در قالب فراکسیون تشکیل دهند.



در نامه آیت‌الله مکارم شیرازی به ایوبی درباره فیلم رستاخیز؛ آیا بنا بر این است که سازمان سینمایی قداست مقدّسات را بشکند و از خطوط قرمز بگذرد!

پس از استفتاء جمعی کثیری از مؤمنین و مقلّدین از معظّم له در مورد فیلم رستاخیز و نمایش چهره تعدادی از شهدای کربلا در آن، معظّم له نامه ای به ریاست سازمان سینمایی کشوری ارسال کردند.

حجت‌الاسلام ذاکری: بازگشایی مسیر جدید فتنه از سوی آمریکا/ ملت ما فریفته سیاست نخ نمای استکبار نمی‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به بیانیه مداخله‌جویانه وزارت خارجه آمریکا، گفت: امروز ملت ما با رهبری داعیانه "مقام معظم رهبری" و دیدبان بصیر انقلاب اسلامی ایشان به سطحی از بصیرت، معرفت دست پیدا کرده‌اند که فریفته سیاست نخ نمای آمریکا نمی‌شوند.

محتشمی: انتخاب هیئت‌رئیسه جبهه اصلاح‌طلبان پیش از پایان سال/کنگره حزب آزادی به 20 فروردین 93 موکول شد

سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان از انتخاب هیئت‌رئیسه این جبهه پیش از پایان سال جاری خبر داد.




هاشمی رفسنجانی در دیدار رئیس مجلس ملی الجزایر تاکید کرد: گسترش همکاری‌‌های ایران و الجزایر در عرصه‌های مختلف

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار رئیس مجلس ملی الجزایر گفت: اگرچه همیشه دارای مواضع مشترک سیاسی بودیم، ولی همکاری‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی دو کشور گسترش معقول نیافت و امیدواریم در شرایط فعلی جبران شود.

از سوی حزب وحدت و همکاری ملی صورت گرفت/ ارائه ۴۲ پیشنهاد درباره پیش نویس لایحه احزاب به وزارت کشور

حزب وحدت و همکاری و ملی ۴۲ پیشنهاد را درباره پیش نویس لایحه تاسیس و فعالیت احزاب به وزارت کشور ارائه داد.

حزب جمهوری اسلامی؛ محصول شرایط دوران مبارزات انقلابی

حزب جمهوری اسلامی محصول شرایط دوران مبارزات انقلابی است و "آیت‌الله محمد بهشتی" تئوریسین تشکیل این حزب بود. وی به اتفاق جمعی از رهبران انقلاب اسلامی بزرگترین، فراگیرترین و گسترده‌ترین حزب در تاریخ احزاب سیاسی را بعد از انقلاب اسلامی در تهران تشکیل داد.



بادامچیان: تخلف بین‌المللی آمریکا در انتشار بیانیه/ بالاترین خدمت به آمریکا از سوی موسوی و کروبی انجام شد

قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی ایجاد زمینه برای دخالت کلامی و یا سیاسی آمریکا را یکی از جرم‌های سران فتنه عنوان کرد و گفت: اینکه چرا در این موقعیت زمانی چنین بیانیه‌هایی از سوی این کشور منتشر می‌شود، این است که در جریان توافقنامه ژنو آمریکایی‌ها در بخشی ضرر کردند، در حالیکه ادعای برد در مذاکرات را دارند.

نیشابوری: بررسی قانون هدفمندی یارانه‌ها و دستمزد کارگران در نشست حزب اسلامی کار

سخنگوی حزب اسلامی کار گفت: در جلسه شورای مرکزی حزب کار، پس از بررسی قانون هدفمندی یارانه‌ها و موضوع حقوق و دستمزد، از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی شد.

ذره‌بین باشگاه خبرنگاران بر فعالیت احزاب در بهمن ماه 92

پایداری‌ها هم مجوز می‌گیرند/قرابت 8 ساله"ناطق نوری" با جریان اصلاحات/رایزنی اصلاح‌طلبان با "علی لاریجانی" با هدف انشقاق اصولگرایان/دعوت مجمع روحانیون مبارز از مردم با چاشنی رفع حصر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار