کنگره بين المللي موبايل آغاز بکار کرد؛

جديدترين تبلت‌ها،تلفن‌هاي همراه و گجت‌هاي پوشدني 2014 + تصاوير

کنگره بين المللي موبايل بارسلونا با هدف رونمايي از جديدترين تبلت‌ها،تلفن‌هاي همراه و گجت‌هاي پوشدني آغاز بکار کرد.شما مي‌توانيد گزارش لحظه به لحظه اين نمايشگاه را در صفحه اورژانس IT مطالعه کنيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،امروز پنجم اسفند ماه و اولين روز شروع بکار کنگره بين المللي موبايل در بارسلونا مي باشد.بسياري از شرکت‌هاي فعال در زمينه طراحي و ساخت لوازم الکترونيکي قابل حمل در اين نمايشگاه حضور دارند.

شما کاربران گرامي مي توانيد گزارش لحظه به لحظه از اين رخداد را در صفحه اورژانس IT مطالعه کنيد. 


با هواوي شروع مي کنيم:

شرکت هواوي کار خود را در MWC 2014 با رونمايي از باريک‌ترين تبلت 7 اينچي دنيا آغاز کرد.اين تبلت که MediaPad X1 نام گرفته ضخامتي معادل 7.18 ميلي‌متر دارد.رزولوشن نمايشگر اين تبلت 1200 در 1920 بوده و قيمت آن 399 يورو مي باشد.


اما بازهم از هواوي بشنويد،اين شرکت از يک تلفن همراه و تبلت به همراه ساعت هوشمند خود رونمايي کرد.تلفن همراه Ascend G6 که با نسل چهارم شبکه‌هاي تلفن همراه سازگاري دارد داراي نمايشگر 4.5 اينچي با رزولوشن 540 در 960 مي باشد.در قلب اين تلفن همراه پردازشگر 1.2 مگاهرتزي چهار هسته اي قرار گرفته و دو دوربين 5 و 8 مگاپيکسلي روي آن نصب شده اند.


اما دومين تبلت هواوي MediaPad M1 نام گرفته و داراي نمايشگر 8 اينچي با رزولوشن 1280 در 800 مي‌باشد.روي اين تبلت باتري 4800 ميلي‌آمپري نصب شده است.

اچ پي با رونمايي از دو تبلت شروع کرد :

شرکت HP کار خود را در کنگره بين المللي موبايل با رونمايي از دو تبلت آغاز کرد.اين تبلت‌ها در اندازه‌هاي شش و هفت اينچي توليد شده اند.تبلت هفت اينچي Slate7 VoiceTab نام دارد و داراي رم يک گيگابايتي و حافظه داخلي 16 گيگابايتي مي باشد.


تبلت شش اينچي نيز Slate6 VoiceTab نام دارد و داراي نمايشگر با رزولوشن 1280 در 720 مي باشد.رم اين تبلت نيز يک گيگابايتي است و حافظه داخلي آن 16 گيگابايت ظرفيت دارد.


ال جي و گوگل ساعت هوشمند مي سازند


گوگل و ال جي در کنگره بين المللي موبايل دست به کار شدند تا از اولين ساعت هوشمند مشترک خود رونمايي کنند.


Lenovo  از سه اسمارت فون جديد رونمايي کرد


لنوو S860 با باتري 4000 ميلي‌آمپري

لنوو از سه اسمارت فون جديد در کنگره بين المللي موبايل پرده برداشت.يکي از اين سه تلفن همراه داراي باتري 4000 ميلي آمپري است که در نوع خود بي نظير مي باشد.اين تلفن‌هاي همراه به ترتيب S850 و S860 و S660 نام دارند.


سوني وارد کنگره بين المللي موبايل شد


دقايقي پيش اولين رخداد مطبوعاتي سوني برگزار شد و اين شرکت از جديدترين محصولات خود رونمايي کرد.دستبند هوشمند،هندزفري با دوربين و دو مدل جديد از خانواده تلفن هاي همراه اکسپريا در فهرست محصولات سوني بودند که رونمايي شدند.

نوکيا اولين تلفن همراه هوشمند اندرويدي خود را معرفي کرد :


دقايقي پيش نوکيا از اولين تلفن همراه خود با سيستم عامل اندرويد رونمايي کرد.اين تلفن همراه داراي پردازشگر دو هسته اي بوده و نمايشگر آن 4 اينچي مي باشد.

محصول دیگری که امروز رونمایی شد،تلفن همراه گلکسی اس 5 از سامسونگ بود.


ترجمه آنلاين از عليرضا شيرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
چرا ديگه اين صفحه آپديت نميشه ؟؟؟!!!
اگر ممكنه اخبار كنگره بين المللي موبايل در همين صفحه بصورت دوره اي آپديت بشه ، حداقل از سردرگمي بين خبرها راحت باشيم .