سلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تشکیل اتاق فکر از سوی قوای سه‌گانه راهکاری اساسی برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی

عضو جبهه پایداری گفت: تشکیل اتاق فکر از سوی قوای سه‌گانه به منظور جلوگیری از فساد اقتصادی و بستن هرگونه شکاف‌های موجود در قوانین بانکی و اقتصادی کشور از سوی مجلس از جمله راهکارهای مهم و اساسی برای رسیدن به اهداف کلان اقتصادی در جهت پیشرفت است.

"محمد سلیمانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره تحقق شعار " حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" در سال گذشته اظهار داشت: مردم، دانشگاهیان، نخبگان و مسئولان در ایران جهت اعتلا و رشد نظام در عرصه‌های مختلف در حرکتند. 
 
وی به مشکل اساسی کشور در اجرای برنامه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی در طول سال اشاره و تصریح کرد: مشکل در ترکیب‌بندی برنامه‌ها، مسئله‌ای است که همواره با آن مواجه هستیم بنابراین دولت و دستگاه‌های اجرایی باید اقدامات لازم را در جهت اصلاح امور برای رسیدن به مسیری واحد انجام دهند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرهیز از هرگونه سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در عرصه اقتصادی از سوی مسئولان و اجماع تمامی سلیقه‌ها در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی با به‌کارگیری تفکر و توان داخلی قطعا دستاوردهای خوبی را در کوتاه‌مدت برای کشور و نظام به ارمغان می‌آورد. 
 
عضو جبهه پایداری ادامه داد: اگر قرار است با شعاردادن و برنامه‌های سطحی در ادامه مسیر، جهت تحقق حماسه اقتصادی پیش رویم، قطعا نتایج مطلوبی را برای کشور به ارمغان نخواهیم آورد.  
 
وی با بیان اینکه پیام‌های سالانه "مقام معظم رهبری" مختص به یک سال نیست، گفت: تاکید بیشتر و برنامه‌ریزی برای اجرا و تحقق پیام‌های "معظم‌له" در آغاز سال از سوی مسئولان و ملت باید مورد توجه قرار گیرد و در ادامه راه و در سال‌های آینده با پیگیری‌های دوباره مسئولان در جهت رسیدن به اهداف و آرمان‌های اصلی پیش رفت.  
 
سلیمانی ادامه داد: متاسفانه در کشور شرایطی ایجاد شده که عده‌ای از مسیر رانت‌خواری و ویژه‌خواری در کوتاه مدت به ثروت‌های کلانی دست پیدا می‌کنند لذا قوه قضائیه باید با نظارت دقیق‌تر از هرگونه فساد اقتصادی در کشور جلوگیری کند و برخوردهای لازم را با رانت‌خواران انجام دهند.  
 
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه اخلال‌گران و مفسدین اقتصادی در ‌‌نهایت امر متضرر اصلی هستند، گفت: مصادره تمامی اموال برخی از ثروتمندانی که از راه فساد و اخلال در اقتصاد به ثروت‌های کلانی دست پیدا کردند از سوی قوه قضائیه یکی از مطالبات اصلی ملت است.  
 
سلیمانی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی باید با وضع برخی قوانین در نظام بانکی از ظهور و بروز رانت‌خواران و اعطای یکسری اختیارات به بانک‌ها خودداری کند.  
 
نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر از سوی قوای سه‌گانه به منظور جلوگیری از فساد اقتصادی و بستن هرگونه شکاف‌های موجود در قوانین بانکی و اقتصادی کشور از سوی مجلس از جمله راهکارهای مهم و اساسی برای رسیدن به اهداف کلان اقتصادی در جهت پیشرفت است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار