در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان شد

نامی: اختلاف بین "بزرگان پرسپولیس" نباید به خود تیم آسیب برساند/ خود را قلباً یک پرسپولیسی می‌دانم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به نظر من حواشی این مدت در پرسپولیس صدمات جدی را به این تیم زده است و نباید اختلاف بین بزرگان به تیم آسیب برساند.

محمد نامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه هیئت مدیره تمام تلاش خود را برای هواداران و پرسپولیس انجام داده است، گفت: من تعجب می‌کنم برخی افراد از هیئت مدیره انتقاد می‌کنند، اگر ما به موقع اقدامات لازم را انجام نداده بودیم، پرسپولیس به بحران جدی تری دچار می شد.
 
وی در مورد بدهی‌های باشگاه متذکر شد: متاسفانه این بدهی‌ها در ادوار گذشته هم بوده است و رقم هایی که عنوان می‌شود باید بررسی‌های بیشتری در آن صورت گیرد.

نامی تصریح کرد: بازرس ویژه وزارت ورزش در مورد بدهی‌های پرسپولیس پیگیر بدهی‌های این باشگاه است، البته بیشتر این بدهی‌ها مالیاتی است که به یک باره جمع شده است و با کمک دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و تمام بزرگان پرسپولیس این مشکل هم حل می شود.


وی در مورد اختلافات دایی و مایلی کهن گفت: من نمی توانم در این مورد اظهار نظر کنم، ولی اخلاق باید سرلوحه کار تمام افراد در ورزش قرار گیرد و این اختلافات کمر پرسپولیس را می‌شکند.

نامی در مورد تیم مورد علاقه اش گفت: من پرسپولیس را دوست دارم و قلباً خودم را یک پرسپولیسی می‌دانم.

 وی ادامه داد: ما در حال حاضر در رتبه سوم لیگ برتر قرار داریم با کمک پیشکسوتان می‌توانیم دل 35 میلیون هوادار را شاد کنیم.

وی در پایان گفت: من به قهرمانی تیم در آخر فصل امیدوارم، با تلاش کادر فنی و بازیکنان می‌توانیم قهرمان لیگ شویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، باشگاه ، وزارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۵:۴۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۳
مرد حسابی جومونگم قلبا پرسپولیس را دوست دارد مدیریت فقط حرف نیست اگر راست میگی ومردین شما اعضای هیئت مدیره مشکل تیم را حل کنید و همین تیم را برای باشگاههای آسیا تقویتش کنید خیلیها حرف می زنند
آخرین اخبار