کرمانشاه/

نخلستان قصرشیرین یکی از 50 منطقه نمونه گردشگری استان کرمانشاه

نخلستان قصرشیرین یکی از 50 منطقه نمومه گردشگری استان کرمانشاه دارای شرایطی مناسب برای سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه به واسطه اقلیم متنوع و چهارفصل اش دارای زیبایی های مثال زدنی بسیاری است که یکی از این مظاهر زیبایی نخلستانهای قصرشیرین است.

محمدرضا ستایش فر اظهار کرد: منطقه نمونه گردشگری نخلستان قصرشیرین با شماره مصوبه 226012/ت 41924 در مورخه سوم اسفند ماه سال 1387 مورد تصویب دولت قرار گرفت.

وی ادامه داد: منطقه نمونه گردشگری نخلستان واقع در شهر قصرشیرین، یکی دیگر از 50 منطقه نمونه گردشگری استان کرمانشاه است که دارای ویژگیهای قابل توجه ای جهت سرمایه گذاری می باشد.

ستایش فر با اشاره به قابلیت ها و مزیت های این منطقه نمونه گردشگری، افزود: وجود مناطق حفاظت شده در سطح شهرستان، امکان بهره گیری گردشگران علاقمند به حیات وحش گیاهی و جانوری، امکان استفاده های گردشگری از فضای طبیعی زیست محیطی، امکان تهیه و انتشار روزآمد از منابع طبیعی گردشگری و یبقه بندی این گونه منابع، امکان استفاده از خدمات و تسهیلات مناسب با محیط های جغرافیایی مناسب در تمامی طول فصول سال و ... تنها بخشی از مزیت ها و قابلیت های بالقوه منطقه نمونه گردشگری نخلستان قصرشیرین است.

وی یادآور شد: تاکنون سرمایه گذاری خاصی در این منطقه نمونه گردشگری صورت نگرفته است لذا شرایط بسیار مساعدی برای سرمایه گذاری در ابعاد مختلف در منطقه نمونه گردشگری نخلستان قصرشیرین وجود دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از سرمایه گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت های لازم را به عمل خواهد آورد.

برچسب ها: کرمانشاه ، نخلستان ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.