توصیه مسئول دفتر خاتمی به رسانه ها برای نقد بیشتر ازدکتر روحانی و پاسخ دولت به این انتقادات

سهم خواهی بیشتر اصلاح طلبان از کابینه دولت یازدهم و عدم برآورده شدن انتظاراتشان ، با توصیه به رسانه های این جریان نسبت به انتقادات بیشتر از دولت اقای روحانی همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، با گذشت چند ماه از حضور کابینه انتخابی دکتر روحانی  در دولت یازدهم به نظر می رسد جریان سیاسی موسوم به اصلاح طلبان در حال تیم سازی و جدا شدن از آنان هستند.

اصلاح طلبان که در زمان انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بدلیل رای کم دکتر عارف نامزد مورد حمایت ایشان ، مجبور به ائتلاف با جریان حامی رییس جمهور منتخب شدند ، حال پس از برآورده نشدن انتظاراتشان در سهم خواهی های بیشتر در دولت یازدهم، به یکی از منتقدین جدی کابینه آقای  روحانی مبدل می گردند.

این امر در موضع گیری ها و انتقادات تند برخی از چهره های معروف اصلاح طلب به دولت یازدهم بخوبی مشهود است. در جدیدترین این مواضع رئیس دفتر دولت اصلاحات که در شبکه های اجتماعی خارجی حضوری پررنگ و بی واسطه دارد به رسانه های اصلاح طلب توصیه می کند با تکرار مرتب شعار های تبلیغاتی دکتر روحانی در زمان انتخابات آن سخنان را باردیگر به دکتر روحانی و اعضای کابینه شان یادآوری کنند و علت آن را سرشلوغی و فراموشکاری رییس جمهور می داند  وی معتقد است این مطالبه و یاداوری از هر نقدی بهتر است و بهترین کمک به رییس جمهوری است .



این  درحالی است که سخنگوی دولت امروز در پاسخ به سوالی در باره گلایه اقای عارف  از استفاده نشدن نظراتش در دولت دکتر روحانی اظهار داشته است که در زمان مناظرات علی طیب نیا نماینده عارف بوده است  ، لذا وی طرحهایی را که در دولت مطرح می کند ما تصورمان این است که نظرات آقای عارف  در حال مطرح شدن است .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار