در پیام اسد به پوتین مطرح شد؛

اعلام همبستگی سوریه با روسیه در مورد بازگرداندن امنیت و ثبات به اوکراین/ابراز اطمینان سوریه از موفقیت ملت اوکراین در پایان دادن به افراطی گری و تروریسم

رئیس جمهور سوریه در پیامی به همتای روس خود همبستگی دولت و ملت این کشور را با روسیه در مورد سیاست بازگرداندن امنیت و ثبات به اوکراین اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری سانا:"بشار اسد"رئیس جمهور سوریه روز پنج شنبه در پیامی به "ولادیمیر پوتین" همتای روس خود همبستگی دولت و ملت این کشور را با روسیه در مورد سیاست بازگرداندن امنیت و ثبات به اوکراین اعلام کرد.

 "بشار اسد" در پیام خودبه "ولادیمیر پوتین" بر همبستگی دولت سوریه با تلاش‌های روسیه در جهت بازگرداندن امنیت و مقابله با کودتای غیرقانونی در اوکراین که زمینه را برای گروه‌های افراطی و تروریست باز می‌کند،تاکید شده است.

"اسد" در ادامه پیام خود به رئیس جمهور روسیه با اشاره به اینکه سوریه از شیوه "ولادیمر پوتین" در ایجاد ثبات در جهان و مبارزه با تروریم حمایت می‌کند تاکید کرد:سوریه به موفقیت ملت اوکراین در پایان دادن به افراطی گری و تروریسم در سرتاسر این کشور اطمینان دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسد ، پوتین ، روسیه ، ولادیمیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار