سفیر اسرائیل در آمریکا مدعی شد:

ایران مهمترین موضوعی است که پیش روی اسرائیل قرار دارد/ اسرائیل هرگز اجازه دستیابی ایران به سلاح‌ هسته‌ای را نمی‌دهد

"ران دِرمِر" سفیر اسرائیل در آمریکا در "شورای اسرائیلی های آمریکا" مدعی شد اسرائیل هرگز اجازه دستیابی ایران به سلاح های هسته‌ای را نمی‌دهد و هر اقدام لازمی را برای دفاع از خود صورت خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی آروتز شوا، "ران دِرمِر" سفیر اسرائیل در آمریکا گفت: "ایران مهمترین موضوعی است که پیش روی اسرائیل قرار دارد."

وی مدعی شد: "ما باید مانع دستیابی ایران به توانایی ساخت سلاح های هسته‌ای ایران شویم و تمرکز فقط نباید بر سلاح های هسته ای باشد. من به شما اطمینان می دهم نخست وزیر اسرائیل به ایران اجازه نمی دهدسلاح های هسته ای بسازد. می توانم به شما اطمینان بدهم نتانیاهو هر آنچه باید برای دفاع از اسرائیل انجام خواهد داد.

"درمر" که مدتی مدید مشاور نتانیاهو بوده است در این سخنرانی همچنین در مورد مذاکرات فعلی صلح صحبت  و بر این ادعای اسرائیل اصرار کرد که فلسطینی ها ، اسرائیل را به عنوان کشور یهود به رسمیت بشناسند.

سفیر اسرائیل در آمریکا خاطرنشان کرد : مردم اسرائیل خواستار صلح بر روی کاغذ نیستند. مردم اسرائیل خواستار صلحی واقعی هستند صلحی که بر اساس به رسمیت شناختن دو جانبه باشد. فلسطینی ها از دولت و مردم اسرائیل می خواهند کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد. پس فلسطینی ها نیز باید کشور یهودی اسرائیل را به رسمیت بشناسند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار