سنندج/

ویزیت رایگان 4 هزار روستایی توسط بسیج جامعه پزشکی در قروه

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی قروه از ویزیت رایگان 4 هزار نفر از روستاییان مناطق محروم این شهرستان توسط بسیج جامعه پزشکی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،کاوه با اشاره به ویزیت رایگان 4 هزار نفر از روستاییان مناطق محروم این شهرستان توسط بیسج جامعه پزشکی در سال جاری گفت: امسال 35 تیم پزشکی عمومی و 5 تیم پزشکی تخصصی در قالب طرح‌ها مختلف به 35 روستای محروم شهرستان اعزام و به روستاییان محروم خدمات ارائه دادند.
وی افزود: امسال در راستای ارائه کمک‌ها و خدمات پزشکی به محرومان خارج از کشور نیز 2 اکیپ از قروه به خانقین و حلبچه عراق اعزام شدند که پزشکان ما هم اکنون در حلبچه مشغول ارائه خدمات هستند.
مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی قروه با بیان اینکه در حال حاضر 520 نفر عضو بسیج جامعه پزشکی در قروه هستند گفت:بزرگترین دستاورد بسیج جامعه پزشکی ریشه‌کنی فلج اطفال در کشور است.
کاوه با بیان اینکه در دوران‌ دفاع‌ مقدس‌ اقشار‌ مختلف ‌مردم‌ با تخصص‌ها‌ و‌ مهارت‌ها‌ی گوناگون‌ خود‌ در ‌دفاع ‌از ‌کیان‌ و ‌نظام‌ جمهوری اسلامی‌ نقش‌آفرینی کردند افزود: در‌ این میان جامعه پزشکی نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس و رسیدگی به مجروحان داشتند.
انتهای پیام/
برچسب ها: بسیج ، روستا ، ویزیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.