با همت یکی از شرکت‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان اجرایی می‌شود؛

استفاده از کتابخوان الکترونیکی از دبستان تا دبیرستان

تفاهم‌نامه شرکت پژوهش و نوآوری با سازمان نوسازی صنایع ایران در راستای بکارگیری تبلت و کتابخوان الکترونیکی در نظام آموزش و پرورش از دبستان تا متوسطه منعقد شد.

به گزارش خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران جلال سلطانی گفت: این همکاری هم‌چنین در پروژه‌های کاهش هزینه و مصرف انرژی، طراحی و اجرای اقدامات منتج به کاهش گازهای گلخانه‌ای برای تحقق کنوانسیون تغییر آب و هوای سازمان ملل متحد در ساختمان‌ها و مدارس نیز صورت گرفت.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی مصرف بهینه‌ی انرژی و مراقبت از محیط زیست از کودکی و تأثیر آن در نهادینه شدن رفتارهای مناسب اظهار داشت: در این تفاهم‌نامه پروژه‌هایی برای تولید محتوای آموزشی و فوق‌برنامه برای دانش‌آموزان در حوزه مصرف درست انرژی و کاهش آلایندگی محیط زیست تعریف شده است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و نوآوری در خصوص نحوه‌ی همکاری با شرکت نوسازی صنایع ایران تصریح کرد: ارایه مشاوره، انتقال تجربیات در زمینه‌ی امور بین‌المللی و دسترسی به منابع و تأمین‌کنندگان خارجی به عهده‌ی شرکت نوسازی صنایع ایران و شرکت پژوهش در اصل مجری طرح است.

سلطانی با اشاره به اینکه این طرح برای نخستین بار با چنین جامعیتی در سطح ابزار و محتوا منعقد شده‌است، تصریح کرد: تحقق این امر نمودی از حماسه اقتصادی در آموزش و پرورش و حفظ حقوق نسل‌های آینده در استفاده از محیط زیست به عنوان الگوی توسعه پایدار بشمار می‌رود.

شایان ذکر است پیمان كيوتو که توسط 174 کشور جهان تصویب ‌شده قراردادي است كه در سال ۱۹۹۷‬دركنفرانسسازمانمللدرشهر كيوتوي ژاپن مورد توافق دولت‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار