وزير صهيونيست:

تکليف آزادی اسرا و مذاکرات پس از عيد پاک مشخص می‌شود

عضو کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد تکلیف مرحله چهارم آزادی اسرا و همچنین سرنوشت مذاکرات صلح، پس از عید پاک یهودیان مشخص می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا ، عضو کابینه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد تکلیف مرحله چهارم آزادی اسرا و همچنین سرنوشت مذاکرات صلح، پس از عید پاک یهودیان مشخص می‌شود.

این عضو کابینه که از او با عنوان وزیر عالی یاد شد تصریح کرد: در روزهای اخیر موضوع مذاکره با طرف فلسطینی در کابینه مطرح نشده است، این امر بیش از هر چیز به دلیل نظرات متناقضی است که وزرا در این باره دارند.

 اظهارات این وزیر کابینه تاییدی بر تهدیدات نفتالی بنت وزیر اقتصاد کابینه نتانیاهو است که گفته است اگر شهرک سازی متوقف شود یا مرحله چهارم و اخیر آزادی بخشی از اسرای فلسطینی اجرا شود از ائتلاف حاکم خارج می‌شود.

البته این وزیر از نفتالی بنت انتقاد کرده و گفته است: او اطلاعی از واقعیت مذاکرات ندارد به همین منظور معتقد است موضوع اسرا از دستور کار مذاکرات خارج شده است.

منابع نزدیک به این وزیر کابینه اعلام کردند اگر نفتالی بنت در تهدید خود جدی باشد و با آزادی بخشی از اسرا یا توقف شهرک سازی از کابینه ائتلافی خارج شود خریداری در کابینه نخواهد داشت زیرا در برابر تهدیدات او تهدیدات دیگری نیز علیه نتانیاهو وجود دارد. احزاب "یش عتید و هتنوعاه" تهدید کرده‌اند در صورتی که مذاکرات به شکست بینجامد از کابینه خارج خواهند شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار