آیت‌الله آملی لاریجانی در جمع خبرنگاران تاکید کرد

افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری

رئیس دستگاه قضا در جمع خبرنگاران گفت: رسیدگی به معیشت و سلامت کارکنان قوه قضاییه از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند نشاط جامعه را نیز در پی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضاییه باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "صادق آملی لاریجانی" در مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی دندانپزشکی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های کلی سلامت که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اظهارداشت: هریک از قوا در این کار نقش دارد و قوه قضاییه با رصد کردن تمام امور مرتبط با خود به ویژه در بحث نظارتی عمل می‌کند.

وی ادامه داد: به طور مثال در سازمان بازرسی همکاران ما در حال پیگیری هستند تا این مسائل را به صورت یک بسته کامل برای اجرای این سیاست‌ها فراهم کند.

آیت‌الله آملی لاریجانی تصریح کرد: کاری که امروز در این مرکز صورت گرفته نه فقط برای اجرای سیاست اجرایی در حوزه سلامت است بلکه برای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه ارتقاء سلامت کارکنان قوه قضاییه است.

رئیس قوه قضاییه  خاطرنشان کرد: رسیدگی به معیشت و سلامت کارکنان قوه قضاییه از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر در سلامت روحی و جسمی آنها موثر بوده و می‌تواند نشاط جامعه را نیز در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاست ، نظارت ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار