نظری :

عادت دیرینه مستکبران اتهام‌زنی به کشورمان بوده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه عادت دیرینه مستکبران عالم از گذشته تا امروز اتهام‌زنی به کشورمان بوده است گفت: مبحث حقوق بشر، آزادی بیان و الفاظی از این دست که غربی‌ها به کار می‌برند فقط برای فریب افکار عمومی اسنظریت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "علیرضا نظری" مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در نشست خبری تحویل جایزه باروت خیس به سفارتخانه‌های اتریش و یونان توسط نمایندگان دانشجویی، با بیان اینکه عادت دیرینه مستکبران عالم از گذشته تا امروز اتهام‌زنی به کشورمان بوده است گفت: مبحث حقوق بشر، آزادی بیان و الفاظی از این دست که غربی‌ها به کار می‌برند فقط برای فریب افکار عمومی است.
 
وی افزود: درب سفارت‌خانه‌های اتریش و یونان همواره رو به فتنه‌گران باز و به بصیرت و آزادی بیان بسته بوده است.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه وظیفه دینی ما کوچک شمردن مستکبران است تصریح کرد: وظیفه دانشجویان به عنوان رهروان راه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و همچنین شهدای گرانقدر تصغیر لانه‌های جاسوسی است.
 
نظری با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: غربی‌ها بحث حقوق بشر را دستاویز کردند و این مسئله را موازی با مسئله هسته‌ای پیش می‌برند که باید حقیقت ادعای آنان را جویا شده و آنها را مورد راست‌آزمایی قرار دهیم.
 
وی افزود: چگونه دولت‌هایی که خودشان نقض‌کننده حقوق بشر هستند و به هر کشوری که پا گذاشته‌اند استحاله فکری کرده وموجب نابودی دین شده‌اند.
 
مسئول بیسج دانشجویی دانشگاه شاهد اضافه کرد: عقل‌زدایی و استیلای فکری غربی‌ها نشان‌دهنده این است که ادعای آنها در راستای صدق و درستی نیست.
 
نظری خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای کشورمان کاملا شفاف و روشن است اما بهانه غربی‌ها شده و هرچه خویشتن‌داری کنیم وقاهت آنها بیشتر می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار