مدیر سامانه هوشمند سوخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امکان استفاده از کیف پول "کارت سوخت" برای پرداخت هزینه اتوبوس و مترو فراهم شد

روحانی با بیان این که یکی از اهداف اصلی راه اندازی این سیستم، امنیت جایگاه و مسئول پمپ مربوطه بوده است، گفت: علاوه بر این مردم با استفاده از این امکان در نظر گرفته شده روی کارت سوخت از همراه نداشتن پول نقد در مواقع اضطراری نگرانی نخواهند داشت.

محسن روحانی در حاشیه دومین روز نمایشگاه نوزدهم صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه قابلیت کارتهای هوشمند سوخت افزایش می یابد اظهار داشت: فراگیر شدن این قابلیت در صورتی عملی است که تمامی کارتهای سوخت قدیمی به روز شده و از سیستم عامل جدید (جاوا) پیروی کنند.
 
روحانی درخصوص استفاده از کیف پول کارت هوشمند سوخت افزود: بیش از چهار سال از راه اندازی کیف پول کارتهای سوخت می گذرد اما به دلیل عدم اطلاع همه هموطنان از این امتیاز، استفاده از آن کم بوده است.
 
وی با بیان این که یکی از اهداف اصلی راه اندازی این سیستم، امنیت جایگاه و مسئول پمپ مربوطه بوده است، گفت: علاوه بر این مردم با استفاده از این امکان در نظر گرفته شده روی کارت سوخت از همراه نداشتن پول نقد در مواقع اضطراری نگرانی نخواهند داشت.
 
مدیر سامانه هوشمند سوخت ادامه داد: در حالی که قیمت ٤٠٠، ٧٠٠ و ١٠٠٠ تومانی برای هر لیتر بنزین رقم زیادی محسوب نمی شود اما حجم پول ممکن است در کار جایگاه اخلال ایجاد کند.

وی تاکید کرد: امکان شارژ آن در تمام دستگاههای پوز مراکز خرید و سراسر کشور میسر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار