دولت موقت تایلند عهده‌دار اداره کشور خواهد شد

ژنرال "پرایوت چان اوچا" رهبر کودتا در تایلند در سخنانی گفت که دولت موقت غیرنظامی عهده دار اداره کشور در تایلند خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روسیا الیوم ، ژنرال "پرایوت چان اوچا" رئیس شورای ملی حفظ صلح و نظام در تایلند و رهبر کودتا در این کشور امروز در اولین نشست مطبوعاتی خود پس از تعیینش به این سمت از سوی پادشاه تایلند گفت: دولت موقت غیرنظامی بجای شورای نظامی ، کشور را اداره خواهد نمود و انتخابات پارلمانی جدید بزودی در کشور برگزار می‌گردد.

وی در این نشست مطبوعاتی که اولین نشست او پس از انتخاب به این پست از سوی پادشاه بومی بول آدولیاج پادشاه تایلند هست گفت : من این‌جا هستم تا همه چیز را درست کنم ؛ این بحران از 9 ماه پیش تا کنون همچنان ادامه دارد.

وی از مشخص کردن زمان اجرای این تغییرات و بازگشت کشور به روند دموکراتیک خودداری کرد و به سؤال خبرنگاران درباره اینکه آیا تمایل دارد که نخست وزیر موقت کشور گردد یا خیر ، پاسخ نداد.

وی از مردم تایلند خواست تا آرامش را حفظ کرده و خویشتنداری کنند و با عذرخواهی از انجام اقدامات سختگیرانه گفت: قوانین منع رفت و آمد در تایلند اقدامی موجه بوده است.

گفتنی است که تایلند در 22 ماه می جاری شاهد کودتایی نظامی بود که منجر به انحلال دولت و مجلس سنا گردید.

انتهای پیام/
برچسب ها: دولت ، موقت ، تایلند ، اداره ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار