پایگاه اینترنتی دولت روسیه اعلام کرد

ایجاد "خط ارتباطی کدگذاری شده" میان پوتین و نتانیاهو

پایگاه اینترنتی دولت روسیه از ایجاد "خط ارتباطی کدگذاری شده" میان رئیس جمهور این کشور و نخست وزیر رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران پایگاه اینترنتی دولت روسیه اعلام کرد که توافقنامه ای میان روسیه و رژیم صهیونیستی امضا شده است که بر اساس آن یک "خط ارتباطی مستقیم کدگذاری شده" میان ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ایجاد خواهد شد.

این پایگاه روز سه شنبه پیش نویس این توافقنامه را منتشر کرد که بر اساس قانون روسیه شبکه های ارتباطی ویژه برای استفاده دستگاههای دولتی و دفاعی و همچنین امنیتی دایر خواهد شد.

خبرگزاری روسی "نووستی" گزارش داد،همکاری با سازمان های ارتباطی ویژه در کشورهای دیگر بر اساس توافقنامه های دوجانبه انجام خواهد شد.این خبرگزاری در ادامه به ایجاد خط ارتباطی مستقیم میان "جان کندی" رئیس جمهور سابق آمریکا و "نیکیتا خروشچف" رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق به ویژه بعد از بحران موشک های کوبا اشاره کرد.

در سال 1966 اتحادیه جماهیر شوروی و فرانسه برسر ایجاد خط مستقیم میان کرملین و کاخ الیزه به توافق رسیدند و مسکو توافقنامه های مشابهی را با لندن، مادرید، رم، سئول و دیگر کشورها امضا کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار