ویژه اندرویدی‌ها؛

سريعترين و به روز ترين اپ استور ايراني + دانلود

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی به روز بودن آن است. ایران اپس هم، همزمان با ارائه جدیدترین آپدیت‌ها از سوی شرکت‌های مختلف بلافاصله نسخه جدید برنامه‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ایران اپس اولین اپ استور جامع اندرویدی کشور است که از حدود ۳ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و از همان ابتدا در تلاش است تا بهترین و به روز ترین محتوا را در اختیار کاربران خود قرار دهد.



از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فروشگاه برنامه‌های اندرویدی به روز بودن آنهاست چرا که این روزها در هر لحظه بسیاری از شرکت‌های سازنده برنامه‌های اندرویدی اقدام به به‌روز رسانی برنامه‌های خود کرده و امکانات بیشتری را به برنامه خود می‌افزایند. ایران اپس هم، همزمان با ارائه جدیدترین آپدیت‌ها از سوی شرکت‌های مختلف بلافاصله نسخه جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید به سادگی تمام برنامه‌های خود را تنها یا یک کلیک به‌روز رسانی کنید.



از شاخصه‌های بسیار مهم دیگر یک مارکت اندرویدی قدرتمند میزان سرعت دسترسی کاربران به اطلاعات و دانلود از سرورهای آن می‌باشد. با توجه به بررسی‌هایی که از قسمت دانلود و سرعت دسترسی به محتوای این مارکت داشتیم به این نتیجه رسیدیم که ایران اپس واقعا از سرعت بالایی در سرویس دهی برخوردار بوده چرا که با کمترین سرعت ممکن اینترنت هم می‌توانید بدون قعطی از این مارکت دانلود کنید.



از دلچسب‌ترین قسمت‌هایی که بعد از دانلود ایران اپس با آن مستقیما در ارتباط خواهید بود ظاهر زیبا و کاملا متفاوت آن است که در عین سادگی و طراحی به دور از پیچیدگی‌اش به کاربر امکان دسترسی به بخش‌های مختلفی را می‌دهد. چند بنر مختلف هم در بین قسمت‌ها، بهترین اپ‌ها از نگاه کارشناسان به شما معرفی و پیشنهاد می‌شود.



ساخت حساب کاربری هم در ایران اپس بسیار ساده بود و فقط کافیست یک آدرس معتبر رایانامه و یک نام کاربری و رمزعبور برای خود انتخاب کنید. با داشتن حساب کاربری شما می‌توانید برای برنامه‌های مختلف نظر و امتیاز ثبت کنید و همین طور برنامه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.32 مگابایت
 • نسخه: 1
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر
 • امتیاز:


 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
من دارم دانلود میکنم مشکلی هم نداره. خیلی سریع و راحته. دستشون درد نکنه
Germany
ali
۱۲:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
با سلام .من نمیدونم تا به حال چرا نمیتونم از سایت دانلود کنم تمامی لینکهای دانلود مشکل دارن اینم دانلود نمیشه
آخرین اخبار