"کامرون" و "پوتين"جمعه در فرانسه دیدار می‌کنند

منابع رسمی دوشنبه اعلام کردند دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه جمعه در نرماندی فرانسه با هم دیدار خواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع رسمی دوشنبه اعلام کردند دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس و ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه جمعه در نرماندی فرانسه با هم دیدار خواهند کرد.

همچنین سخنگوی کرملین دوشنبه اعلام کرد دیداری بین ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه و پترو پروشنکو رئیس جمهوری منتخب اوکراین برای روز جمعه در حاشیه مراسم ورود متفقین به نرماندی پیش بینی نشده است .

دمیتری پسکوف در پاسخ به پرسشی در خصوص دیدار رئیس جمهوری روسیه و رئیس جمهوری منتخب اوکراین گفت : این مسئله پیش بینی نشده است .

پترو پروشنکو میلیاردر طرفدار غرب که 25 مه با بیش از 54 درصد آرا انتخاب شد در مراسم ورود نیروهای متفقین به نرماندی حضور خواهد داشت. فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه از او برای این مراسم دعوت کرده است .

پیش از شرکت در این مراسم ، پروشنکو قرار است چهارشنبه در لهستان با باراک اوباما رئیس جمهوری فرانسه دیدار کند. او همچنین قرار است در پاریس در مراسم ضیافت شام با اولاند شرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار