حاشیه‌های ششمین روز رقابت‌های جام جهانی برزیل + تصاویر

حاشیه‌های ششمین روز رقابت‌های جام جهانی فوتبال در برزیل را اینجا مشاهده کنید.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، در ششمین روز از جام بیستم، تیم بلژیک در گروه H توانست با نتیجه 2 بر یک تیم الجزایر را شکست دهد، در گروه A نیز تیم برزیل از ساعت 23:30 به مصاف مکزیک رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت، و همچنین تیم روسیه مقابل کره جنوبی به تساوی یک بر یک رسید.


جدال بلژيک و الجزاير به روايت آمار

شاگردان "مارک ويلموتس" در شرايطي موفق به شکست حريف آفريقايی خود شدند که از نظر موقعيت گلزنی و زمان مالکيت توپ، برتر بودند.



در ديدار اول گروه H "بلژيک و الجزاير" از ساعت 20:30  به مصاف يکديگر رفتند. نيمه اول اين ديدار با نتيجه يک بر صفر به سود الجزاير به پايان رسيد.





"يان فرتونگن" بازيکن شماره 5 بلژيک در دقيقه 23 در محوطه جريمه روی بازيکن الجزاير مرتکب خطا شد و داور بازی پس از نشان دادن کارت زرد نقطه پنالتی را نشان داد.





"فقولی" بازيکن شماره 10 تيم الجزاير دقيقه 24 نخستين گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.





در نيمه دوم "فلاينی" بازيکن تيم بلژيک در دقيقه 70 با ضربه سر دروازه تيم الجزاير را باز کرد تا نتيجه اين ديدار به تساوی کشيده شود و در ادامه "مارتينز" در دقيقه 80 با شوتی ديدنی گل دوم را به ثمر رساند تا نماينده اروپا سه امتياز اين بازی را کسب کند.




تساوی میزبان جام‌جهانی  مقابل مکزيک

 ديدار تيم‌های "برزيل و مکزيک" با نتيجه تساوی به پايان رسيد.

تيم‌های ملی فوتبال برزيل و مکزيک از ساعت 23:30 سه‌شنبه به وقت ايران در شهر "فورتالزا" به مصاف هم رفتند تا دومين ديدار خود را در گروه A جام جهاني 2014 برگزار کنند.



 اين ديدار در شرايطی با نتيجه تساوی بدون گل به پايان رسيد که هر دو تيم چند موقعيت گلزنی داشتند که نتوانستد از آنها بهره ببرند.

 در اين بين برزيل با بهره‌گيری از امتياز ميزبانی و حمايت تماشاگران حملات بيشتری داشت اما اين حملات راه به جايی نبرد.













روسيه و کره‌جنوبی تقسيم امتياز کردند

جدال تيم‌های "کره جنوبي و روسيه" از گروه H جام بيستم با نتيجه تساوی خاتمه يافت.

در آخرين ديدار از دور اول مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزيل تيم‌های " کره‌جنوبی و روسيه" از ساعت 2:30 بامداد در ورزشگاه "پانتانال" شهر "کويابا" به مصاف هم رفتند که اين بازی در نهايت با نتيجه تساوی يک بر يک خاتمه يافت.







اولين گل بازي در دقيقه 68 روی شوت "کئون هو لی" از کره‌جنوبی و روی اشتباه فاحش "ايگور آکينف"، دروازه‌بان روسيه در دفع توپ به ثمر رسيد اما اين برتری تنها شش دقيقه دوام داشت، چرا که روسيه با حمله‌ای يکپارچه کره‌ای‌ها را غافلگير کرد و "الکساندر کرژاکوف" در شلوغی محوطه جريمه توپ را به تور دروازه نماينده آسيا دوخت و دو تيم امتيازات را تقسيم کردند.








انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.