حمله گسترده جنگنده‌های عراقی به مواضع تروریست های بعثی تکفیری

جنگنده های عراقی با 132 پرواز بر فراز مواضع تروریست ها در مناطق مختلف عراق، را هدف قرار دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، خبرنگار این شبکه گزارش داد: جنگنده های عراقی با 132 پرواز بر فراز مواضع تروریست ها در مناطق مختلف عراق، شمار زیادی از خودروها و مواضع آنها را هدف قرار داده و تعداد زیادی از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

 در حملات اخیر ارتش عراق علیه تروریست های داعش در پایگاه هوایی سبایکر در تکریت، همه مهاجمان تروریست کشته شدند.

در همین حال فرماندهان ارتش عراق از هلاکت صدها تروریست طی ساعات گذشته خبر دادند.

سرلشگر "قاسم عطا" سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم، گفت: طی 48 ساعت گذشته نیروهای ارتش عراق موفق شدند با هدف قرار دادن 32 خودرو،  158 تروریست را به هلاکت برسانند.

وی تعداد پرواز جنگنده ای عراقی علیه مواضع تروریست ها را 132 پرواز اعلام کرد.

همچنین همسو با عملیات نظامی نیروهای عراقی علیه تروریست های داعش، استان نینوا نیز شاهد تحرکات نظامی عشایر این شهر در مقابله با عناصر تروریست داعش بود.

منابع نظامی عراقی همچنین از انهدام کامل کاروان تانکرهای حامل نفت در خلال هدف قرار دادن تروریستها و مواضع آنها توسط جنگنده های عراقی خبر دادند.

"عادل المانع" عضو ائتلاف دولت قانون عراق نیز در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم درباره وضعت فعلی شهر اشغالی موصل، گفت: پرونده موصل در حال حاضر راه حل نظامی ندارد و ممکن است بررسی این موضوع به پس از تشکیل حکومت عراق و ادای سوگند نمایندگان و توافق برسر سایر پست ها موکول شود.

به اذعان المانع، پرونده موصل سیاسی است و مقابله با آن از طریق گزینه نظامی راه به جایی نخواهد برد.

در سایر جبهه ها نیز عملیات ارتش عراق در تعقیب تروریست های داعش ادامه دارد؛ در بابل نیروهای عراقی توانستند بیش از 20 تروریت را در منطقه "جرف الصخر" واقع در شمال این استان به هلاکت برسانند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار