سوداني ها در حمايت از فلسطينيان تظاهرات کردند

پایتخت سودان شاهد برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم غزه بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، پایتخت سودان شاهد برگزاری تظاهرات در حمایت از مردم غزه بود. 

شرکت کنندگان در تظاهرات خرطوم خواستار توقف هر چه سریع تر تجاوزات علیه ملت غزه شدند. 

بکری الآبانوسی خبرنگار این شبکه در خرطوم همراه با پخش تصاویری از تظاهرات اهالی این شهر در حمایت از ملت فلسطین بخصوص اهالی غزه گفت: شرکت کنندگان در این تظاهرات عملیات نظامی اسرائیل علیه بی گناهان را در فلسطین و غزه محکوم کردند. شرکت کنندگان که پرچم های فلسطین و پلاکاردهایی حاوی شعارهای ضد صهیونیستی با خود حمل می کردند با عبور از خیابان های خرطوم در مقابل دفتر سازمان ملل در خرطوم تجمع کردند و خشم خود را از جنایات اسرائیل نشان دادند و این جنایات و سکوت در برابر این جنایات را محکوم کردند. 

یکی از تظاهرکنندگان بر حمایت از ملت فلسطین تاکید کرد و افزود برای دفاع از فلسطین آمادگی داریم. 

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر حمایت خود از فلسطینیان در مبارزات علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند. گروهی از فلسطینیان نیز در این تظاهرات شرکت داشتند. برخی از آنها عزیزان خود را در حملات اسرائیل به غزه از دست داده اند. 

عمر حمد از فلسطینیان مقیم خرطوم گفت: شش تن از اعضای خانواده خود را در فلسطین از دست دادم. آنها شهید شدند. این اقدامات اسرائیل ادامه اقدامات تروریستی آنهاست. ملت فلسطین همچنان به مقاومت در سرزمین خود ادامه می دهد تا مقدسات خود را آزاد کند. 

در ادامه گزارش آمده است: خرطوم از جمله اولین پایتخت های عربی است که خشم خود را علیه اسرائیل نشان می دهد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار