ستاری برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی، وارد استان قزوین شد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان برای بازدید از مراکز علمی و تحقیقاتی و دیدار و گفتگو با روسا و مسئولین دانشگاه‌ها و اساتید و نخبگان استان قزوین صبح امروز وارد این استان شد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور،  سورنا ستاری و هیات همراه صبح امروز در سفر به استان قزوین، ضمن استقبال استاندار، مهندس روزبه، روسای دانشگا‌ها و مسئولین محلی به دیدار و گفت‌گو با روسا و اساتید دانشگاه‌های این استان پرداخت.

بر اساس این گزارش بازدید از مرکز رشد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، نشست با اساتید دانشگاه‌های امام خمینی و علوم پزشکی قزوین، نشست با اساتید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از جمله برنامه‌‌های معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این سفر است.

همچنین دکتر سورنا ستاری در سفر یک روزه خود به استان قزوین از پژوهشگاه‌های تحقیقات مکاترونیک، مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز تحقیقات خودرو نیز بازدید خواهد کرد.

ستاری در این سفر بازدید از پارک علم و فناوری قزوین، نشست با مسئولان پارک و برخی مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در پارک، بازدید از پروژه شتابگر ملی را نیز در برنامه خود دارد.

در پایان این سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در نشستی با استاندار، جمعی از نخبگان، روسای شرکت‌های دانش‌بنیان، روسای دانشگاه‌های استان و مسئولین استانداری به جمع‌بندی این سفر خواهد پرداخت.

خاطر نشان می‌شود در این سفر دکتر علی وطنی، معاون توسعه فناوری، دکتر محمود شیخ زین‌الدین، معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری، کاظمی، مشاور و مدیر کل حوزه ریاست، پرویز کرمی، مشاور و رئیس مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی و دکتر امی، مدیر کل امور استان‌ها، دکتر سورنا ستاری را همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار